syg kg pris

  • kilo prisen for en barton 3200+ uden box er 179900 :crazyeyes: sygt ik...


    er der nogen som kan finde nogen som er dyrer???

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • hva fanden ska man med et kg CPU'er?! enten så voldmodder man dem så slemt af de brænder af konstant... eller så fatter man bare ikke og sætte dem i en computer :crazyeyes:

  • Ja den dyreste killo pris i verdnen må jo være verdens dyreste frimærke... pris 72 millioner dollers.... prøv at regne den kilo pris ud :P


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    hva fanden ska man med et kg CPU'er?! enten så voldmodder man dem så slemt af de brænder af konstant... eller så fatter man bare ikke og sætte dem i en computer :crazyeyes:


    Selv jeg synes det er let at montere en CPU. Wola :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Ja den dyreste killo pris i verdnen må jo være verdens dyreste frimærke... pris 72 millioner dollers.... prøv at regne den kilo pris ud :P


    Fed7haS


    dollaren er jo ret lav (ca. 5,8 ) så det bliver ca. 417600000kr det er da lige til at overkomme, tror jeg køber et kilo eller to af dem :crazyeyes:

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

    Rettet en gang, sidst af joatim ().

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Selv jeg synes det er let at montere en CPU. Wola :D


    Ja med mindre man prøver at presse cpuen ned i soklen uden at have åbnet bøjlen hehe ;)

  • Quote

    Originally posted by joatim


    dollaren er jo ret lav (ca. 5,8 ) så det bliver ca. 417600000kr det er da lige til at overkomme, tror jeg køber et kilo eller to af dem :crazyeyes:


    øøøh flot du kan regne kursen ud, men nu sagde han kg-prisen, og den er nok en liiiiille smule mere...ikke sandt? ;)

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Ja den dyreste killo pris i verdnen må jo være verdens dyreste frimærke... pris 72 millioner dollers.... prøv at regne den kilo pris ud :P


    Fed7haS


    Haha den var nu meget god :)

  • Quote

    Originally posted by joatim
    kilo prisen for en barton 3200+ uden box er 179900 :crazyeyes: sygt ik...


    er der nogen som kan finde nogen som er dyrer???


    Hehe, lol ...


    Ved ikke, men hvem køber 1 kg af en barton ? .. :finger: