Køb af Mobil Online:

  • Davs..


    Jeg står og skal til at købe en ny telefon snarest.. Jeg er 99% sikker på at det skal være en Panasonic GD87... Meeeen... Hos Wanna-save kan man få den til den geniale pris, som er 899,-kr.. Men baggsiden ved det er det elendige Debillos abonnement som følger med.. Jeg nægter seriøst at betale 99,-kr pr mdr bare for abonnement.. Det syntes jeg er helt vanvittigt..


    Jeg vil sætte stor pris på, hvis i gad at opremse nogle steder herhjemme hvor man kan købe telefoner online..
    Jeg kan jo være heldig at finde den ønskede telefon i en butik i Aarhus, men jeg har ikke umiddelbart lyst til at bruge en hel dag på at besøge samtlige butikker i Aahus og omegn for at finde telefonen..:-)


    Jeg kan kun lige komme i tanke om 2:
    Wanna-save og Netget..


    På forhånd tak..
    Daniel Andrew Lowe

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk


    Hehe ja. Den har jeg self tjekket:-) Men der er ALT utrolig dyrt.. Og der er heller ikke halvdelen af de ting som der skal være..
    Det leder jo tankerne hen i mod Edbpriser.dk


    Der er også kun en brøkdel af de forhandlere..


    Okey... Troede lige du havde glemt den, men ja, de er i familie... :))

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    Den findes altså ikke billigere end 2845,- uden abb.


    Jep Iknow.. Men det skal ikke være uden abonnement.. Men bare med et andet end Debillos...
    For det virker helt uhørt at man skal betale 99,-kr pr mdr bare i abonnement´s takst..

  • Jeg reklamerer da gerne for et andet selskab..


    http://www.telmore.dk


    det koster 100 dask at komme igang, men man får så for 100 kr.- taletid, og et hurtigt simkort oven i hatten.
    20 øre for sms, 85 øre pr. minut, og 0 kr. i abb.


    man overfører penge via internettet, utroligt nemt, og hvis man ønsker det , kan telmore også selv optanke via din konto..


    Bedre fås ikke..
    De snylter på tdc´s net så det dækker fint overalt..


  • Weeee... Me like... :))


    Snylter ?.. HeHe... og hvem ejer så telmore ?... 8)


  • Ahh yes... Dem har jeg hørt meget godt om... Mange tak for det:) Men de er desværre meget dyre med deres telefoner...


    Og forhandler ikke Panasonic:(

  • ja ok, nok rigtigt...
    Men så køb mobilos på


    http://uab.netget.dk/


    Og samtidig går du ind og bestiller simkortet hos telmore..
    Vupti ingen abb. til selskabet
    og mobilos uden abb..


    Har haft Telmore i 4 år og har aldrig været i tvivl om at de er bedst, og næsten altid i bund med priserne..
    En anden god ting, de tager altid telefonen når man skal have hjælp..


  • Hehe ja hvis det bare var så nemt..
    Desværre koster telefonen op i mod 2850,-kr uden abonnement, men derimod 899,-kr med Sonofon...
    Hvis telefonen ikke var låst, kunne man købe den med abonnement men aldrig bruge det, og derefter bestille et Telmore. Men med 100,-kr pr mdr bare i abonnement syntes jeg at 600,-kr ekstra (6x100,-kr) er helt uhørt..
    Men jeg syntes nu at det er sjældent at telefonerne reelt er låste.. De sidste 3 telefoner jeg har haft, er det blevet sagt har været låst, men har alligvel ikke været det... Men det er noget af en chance at løbe...

  • Ja det står jo frit for alle at vælge det man syntes er det nemmeste og billigeste..


    Og Kom med et bud på hvem der gør det billigere end Telmore..
    Deres mobiler er lidt dyre ok.., men man får en god behandling, og for mig tæller det også..
    :tongue: no problemos..

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel
    Ja det står jo frit for alle at vælge det man syntes er det nemmeste og billigeste..


    Og Kom med et bud på hvem der gør det billigere end Telmore..
    Deres mobiler er lidt dyre ok.., men man får en god behandling, og for mig tæller det også..
    :tongue: no problemos..


    Ja jeg har bestemt heller ikke hørt noget negativt omkring Telmore... Meeeen.. Uanset hvor billigt deres abonnement er, så er pris forskellen 899,-kr med Sonofon og 2850,-kr med Telmore.. Og for den forskel på lige knap 2k kan jeg ringe i over et år, inden det ville betale sig at skifte til Telmore..
    Men hvis de havde den til f.eks 1300,-kr, havde jeg klart valgt Telmore.. Men sådan er det desværre ikke:-(

  • Jeg har måske ikke udtrygt mig helt klart, jeg mener selv om man vælger at købe en mobilos m. abb. så kan man jo bare vælge at bruge en udbyder til den billigeste pris for bla. samtaler..


    Jeg kan godt se at hvis man går efter en bestemt mobil som du gør , så må man jo vælge de vilkår der er billigst.. helt klart. :drink:

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel
    Jeg har måske ikke udtrygt mig helt klart, jeg mener selv om man vælger at købe en mobilos m. abb. så kan man jo bare vælge at bruge en udbyder til den billigeste pris for bla. samtaler..


    Jeg kan godt se at hvis man går efter en bestemt mobil som du gør , så må man jo vælge de vilkår der er billigst.. helt klart. :drink:


    Jeps... og hvis man fx. kan finde den telefon man vil have et sted til 500 kr .... hvor den koster 1200 kr..... og der er fx. 100 kr/ mdr abb. hos det sted hvor telefonen koster 500 kr, så kan man jo bare få telefonen låst op af teleselskabet. Det koster 500 kr. Voila, så har man sparet 100 kr i abb. Samt 200 kr på telefonen.


    Hvis abb er billigere end 500 kr for 6 mdr. hos det sted der har telefonen til den billigste pris og 6 mdr abb + telefonpris er billigere end det 2. billigste sted, så kan man jo bare selv sørge for at låse den op og så betale abb. til et teleselskab man ikke bruger i 6 mdr og så derefter lukke den konto.


    Livet er fuld af muligheder... Gælder vel bare om at finde den billigste / bedste mulighed nogle gange...


  • Jep helt korrekt.. Men når pris differencen er så enorm er det tiltider svært..
    Men jeg bliver vidst nød til at købe med Debillos ;( Så kan jeg beholde det i 6måneder og derefter bestille et Telmore abonnement.

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Jep helt korrekt.. Men når pris differencen er så enorm er det tiltider svært..
    Men jeg bliver vidst nød til at købe med Debillos ;( Så kan jeg beholde det i 6måneder og derefter bestille et Telmore abonnement.


    Er Debilos virkelig 600 kr billigere end et sted der har den uden abb. ?.... Trist. X(

  • Det er nemlig det du..
    Der findes oså steder hvor man kan få abnet sin mobil til lidt billigere penge ... hørt om 50-100 dask..
    Så hvis minut prisen er for dyr der hvor du køber mobilos så sæt dig lige og regn ud om det kan betale sig..


    Elles har jeg da et par brugte nokia telefoner, som er brugbare..