Oprindeligt indlæg af sunshine2003
Hehe , håber bare der er nogen mennesker der er til at snakke med
Masser, og sikker en masse der vil lære dig nogle flere tricks hvis ikke du er benhård og siger til dig selv at den slags steder ønsker du ikke at besøge igen.
Held og lykke med dit ophold.
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
OCZ Vertex 3 Series Solid State Disk 120 GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
LIAN LI PC-6070B
Windows 7 Ultimate
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
OCZ Vertex 3 Series Solid State Disk 120 GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
LIAN LI PC-6070B
Windows 7 Ultimate
2. hvis du får fjender, så sørg for at din kæreste er større end deres
Hahaha nice 1
Hold da op, vi har da nogen slemme slemme drenge her på twaek
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"
Nu kender jeg ikke meget til fængselsvæsnet men hvis ikke du har fået noget at vide om åbent eller lukket vil jeg tro at fængslet selv kan vælge hvor de vil placere dig. Så hvis der f.eks. er pladsproblemer eller de anser dig for at være en større risiko end folkene i de åbne så vil du vel blive placeret i det lukkede.
Men prøv at ringe til fængslet. De er jo nok de bedste til at svare på det.
Du kommer uden tvivl til at sidde i det åbne. Har to kammerater der sidder i Jyderup pt og det er ikke så slemt. De har pc og fjernsyn på værelset og render rundt og ryger joints. Synes da godt nok også at din straf er lidt lang for 500 kiks, men det er vel minimum.
Nu ved jeg ikke hvad du skal uddannes som, men jeg har en kammerat der sad inde ni måneder og han har lige fået en elevplads i en shipping virksomhed. Og narko var kun een af tingene han sad inde for.