Ang fængsels straf

  • Hejsa , Har lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med , Hvis man får et års fængsels kommer mand på prøve løsladelse efter 8 måneder (2/3 af tiden ) ikk?


    Og det vil jo så sige hvis man får 6 måneders skal man sidde de 4 ?


    Har søgt lidt på nettet om det for at få det bekraftet det, men kan ikk finde det , nogen der kan hjælpe ? :) ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Hejsa , Har lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med , Hvis man får et års fængsels kommer mand på prøve løsladelse efter 8 måneder (2/3 af tiden ) ikk?


    Og det vil jo så sige hvis man får 6 måneders skal man sidde de 4 ?


    Har søgt lidt på nettet om det for at få det bekraftet det, men kan ikk finde det , nogen der kan hjælpe ? :) ...


    Jo hvis du opfører dig ordentligt, der er dog ingen regel uden undtagelser. Har hørt om folk der er kommet ud før de havde siddet 2/3 af tiden.


    Skal du da ind og ruske?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Nej, det er noget fængslet vurdere. Det er kun med god opførsel du kan komme på prøveløsladelse. Dvs finder de noget man ikke må ha' eller begår man ulovligheder i fængslet, så nedsætter det chancen for at du får mulighed for prøveløsladelse.


    Hvis du bliver prøveløsladt, og du opfører dig pænt under prøveløsladelsen, så kan du få nedsat straf og komme ud før. Prøveløsladelser er typisk overvejet 2/3 inde i straffen.


    ^
    Så vidt jeg ved :D

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

    Rettet 2 gange, sidst af betaboy ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Jo hvis du opfører dig ordentligt, der er dog ingen regel uden undtagelser. Har hørt om folk der er kommet ud før de havde siddet 2/3 af tiden.


    Skal du da ind og ruske?


    Jah det skal jeg :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003


    Jah det skal jeg :(


    Puha, naughty boy. 1 år det er en slemmer en. 8)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Ved du hvor du skal sidde?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Ja , skal sidde ved ndr snede nær vejle , Nogen der kender det?


    Er blevet dømt for narko.


    Ud af ren interesse: Ud over at du kommer i fængsel i en periode, har dommen ellers nogen konsekvenser for dig? Tror du, at du fremover vil tage afstand til den narko-relaterede aktivitet du blev dømt for, eller har dommen ingen inflydelse på din adfærd på det område?


    Ellers pøj pøj med afsoningen. Selv om 4-6 måneder ikke er længe, så er det da ikke nogen sjov oplevelse.

  • har ventet på at min straf i to år nu , i den tid har jeg holdt mig væk fra narko osv , har slet ikk haft noget med politiet at gøre i de to år , jeg havde ren straffe attest før det her (er 25 år) aldrig haft en plet på den , og jeg er under uddannelse, men alligevel valgte dommeren ikk at give noget som helst betinget , som jeg synes er en hård straf ,
    Men må tage det som en mand , eftersom jeg har gjort noget forkert , og så må jeg se om jeg kommer vidre med uddannelsen efter fængslet , eller jeg ryger tilbage i kriminalitet , blev selvfølgelig opsagt af min læreplads

    Blev taget med 500 ectasy piller .....

  • Hvis det er et åbent fængsel, kan man så ikke tage en uddannelse mens man sidder inde? Det ville da være en gylden mulighed og en måde at have noget andet at se frem til når du kommer, som måske kunne guide dig i den rigtige retning, så at sige :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    har ventet på at min straf i to år nu , i den tid har jeg holdt mig væk fra narko osv , har slet ikk haft noget med politiet at gøre i de to år , jeg havde ren straffe attest før det her (er 25 år) aldrig haft en plet på den , og jeg er under uddannelse, men alligevel valgte dommeren ikk at give noget som helst betinget , som jeg synes er en hård straf ,
    Men må tage det som en mand , eftersom jeg har gjort noget forkert , og så må jeg se om jeg kommer vidre med uddannelsen efter fængslet , eller jeg ryger tilbage i kriminalitet , blev selvfølgelig opsagt af min læreplads

    Blev taget med 500 ectasy piller .....


    500 piller er også meget, jeg synes 6 md er billigt sluppet.
    Du kan være heldig at slippe med 4 md og så se om du kan modtage noget undervisning i den periode der har relavans til din uddannelse.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Når man tænker på en jeg kender , lige er blevet taget med 50g kokain , 50g ketamin og 50g mdma+ 30.000 i kontanter , og fik 8 måneder , + han har været taget med nako før , synes jeg det er en hård dom ....


    Ved ikk hvordan det foregår derinde , jeg skal sidde i jylland , og bor i kbh , og skulle snart på skole ophold i kbh , så det bliver noget mega rod ....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Ja , skal sidde ved ndr snede nær vejle , Nogen der kender det?


    Er blevet dømt for narko.


    Kender lidt til det og det skulle være et ok og roligt fængsel, så det skal nok gå. Vær du glad for at det ikke er Nyborg eller vestre feks:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Når man tænker på en jeg kender , lige er blevet taget med 50g kokain , 50g ketamin og 50g mdma+ 30.000 i kontanter , og fik 8 måneder , + han har været taget med nako før , synes jeg det er en hård dom ....


    Ved ikk hvordan det foregår derinde , jeg skal sidde i jylland , og bor i kbh , og skulle snart på skole ophold i kbh , så det bliver noget mega rod ....


    Han har haft en god advokat og politiet har haft dårlige beviser, en kammi af mig fik 2,5 år for køb af 250g amfetamin, sad bla i Søbysøgård og Jyderup efter han kom ud fra Slagelse arrest. Har selv siddet i Jyderup for mange år siden og selv om det ikker sjovt at være spærret inde, blev det nærmest til en ferie. Vi var bla ude med en kutter og fiske og var ude og køre gokart :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    MEn regner da med jeg bliver sat i åbent fængsel ?


    Ndr snede er et åbent fængsel.


    Mener kun at Vestre, Vridsløse, Horsens og Nyborg er lukkede. Der er selvfølgelig anstalter som herstedvester olign, men det er ikke for alm mennesker som dig(regner med at du er sain?:-)).

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().