Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 6. januar 2010, 13:35

Den kommende Asus NX90 der er blevet presenteret på messen i vegas ser da lidt nice ud

Asus nx90

eller hvad synes i ?

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dyas" (06.01.2010, 13:36)

2

onsdag, 6. januar 2010, 14:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyas
Den kommende Asus NX90 der er blevet presenteret på messen i vegas ser da lidt nice ud

Asus nx90

eller hvad synes i ?

Jeg kan ikke lige den.. Synes den ser klodset ud, meget "stilren" ja, men underlig med den brede skærm efter min mening.

Jeg ville hellere købe en MAC og så smide windows på den hvis dette skulle være nødvendigt end at købe den ASUS der.

Synes generelt ikke Dawid har været alt for heldig de seneste par år, så vidt jeg huske var det også ham som stod bag "skihoppet" (B&O tv)..

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

3

onsdag, 6. januar 2010, 14:59

IMO er den skide flot! Helt sikker en computer jeg vil overveje at købe, når jeg skal have købt ny her efter sommer.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

4

onsdag, 6. januar 2010, 15:40

den er flot men prisen bliver nok pisse høj

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H60
2x Corsair Vengeance 2 x 4 GB (16gb) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
500gb + 750gb Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
250gb Samsung 840 pro - Fractal Design Define R5 Black
Logitech G500, G710+, G930 og Z5500
2x Dell u2713hm

5

onsdag, 6. januar 2010, 15:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Blackbrizz
den er flot men prisen bliver nok pisse høj

$2500, så tør da ikke gætte på hvad den kommer til at koste herhjemme :) Men til den pris vil jeg sgu hellere have en Dell Adamo XPS!

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

6

onsdag, 6. januar 2010, 15:51

Jeg køber den ihvertfald ikke, branddyrt & overvurderet har aldrig sagt mig noget, ej heller deres design.

Men smag og behag er forskellig, og det er nok også meget godt.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

7

onsdag, 6. januar 2010, 20:11

Jeg synes den er fucking fed. Men ved nu ikke lige med designet, når den er lukket.

Men virkeligt fedt design. Måske er jeg B&O skadet her hjemmefra. :razz: Men kan virkelig godt li den :9xo

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

8

onsdag, 6. januar 2010, 20:15

den er de godt nok ikk sluppet særlig godt afsted med, den er jo grim som bare f*nden...

jeg har sq også mistet respekten for B&O's ting det sidste stykke tid...nææeh det gamle B&O ved man hva er...

9

torsdag, 7. januar 2010, 08:58

Jeg forstår ikke hva de 2 store højtalere skal til får.. de er da GRIMT!! og gør den kun størrer, så ville jeg sgu hellere have større billede og lidt ringere lyd..
BAH! har egentligt aldrig brudt mig om B&O, jeg har dog set nogle fede Telefoner, og har set et enkel tv og anlæg jeg kunne lide, men ellers syns jeg nu ikke det siger det ret store,
Hellere sidde med en Macbook pro, LED tv, og stort Dali højtaler sæt..
Men igen, smag og behag.. men de koster alt for meget i forhold til hva det er værd i mine øjne

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

10

torsdag, 7. januar 2010, 09:17

B&O har heller aldrig sagt mig noget. Hvis jeg endelig vil have noget der flot designet er der jo mange andre at vælge imellem uden at betale 2 til gange så meget for produktet. En af fejlene ved B&O er ofte at de gør tingene større end de egentlig behøver at være.

Men jo, det er da en flot bærbar, men den er formentlig ikke særlig praktisk som en bærbar. Men var det en bærbar man havde stående mere eller mindre fast, evt som noget mediecenter e.lign. så ville det sikkert fungere ok. Men stadig ikke noget for mig.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

11

torsdag, 7. januar 2010, 10:30

Nu skal vi jo os lige huske at det ikke er B&O som har noget med det her at gøre. Det er bare samme designer der er blevet brugt - David Lewis.

Men jeg synes altså B&O Design er noget af det bedste! og ja, det koster. og ja man kan få noget billigere som også ser godt ud. men man kan ikke komme uden om, at B&O er noget virkelig enestående design. Om man så kan li det, det er op til den individuelle.

12

torsdag, 7. januar 2010, 17:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
Nu skal vi jo os lige huske at det ikke er B&O som har noget med det her at gøre. Det er bare samme designer der er blevet brugt - David Lewis.

Men jeg synes altså B&O Design er noget af det bedste! og ja, det koster. og ja man kan få noget billigere som også ser godt ud. men man kan ikke komme uden om, at B&O er noget virkelig enestående design. Om man så kan li det, det er op til den individuelle.

B&O har vel i princippet heller aldrig selv fremstillet komponenter, ved da at de bl.a. bruger Samsung og lign. til deres tv osv.
Det er jo 90% pga. designet man vælger at købe B&O, så hvis designeren er den samme som netop B&O's, så kan jeg ikke se den store forskel :P

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

13

torsdag, 7. januar 2010, 19:49

Du har ret i at B&O ikke laver det hele selv. Men det er altså kun fladskærmspanalerne de ikke selv laver. Alt elektronik bag laver de selv. De laver også højttalerne selv. Så du skal ikke sige at de ALDRIG har lavet det selv.

Så det skal du nu ikke sige. Jeg har lige skrevet en meget stor opgave om netop Bang & Olufsen og det var primært på Design og produktions området. og for at skrive sådan en opgave skal man kende hele Bang & Olufsens historie og nej, jeg kan den ikke uden ad, men jeg kan sq huske meget.

Husk nu det er et selskab som blev oprettet i... 1929 hvis jeg husker korrekt så de har mange år på bagen.

14

torsdag, 7. januar 2010, 20:21

Tja, jeg ved bare at de gennem lang tid har fået leveret komponenter fra blandt andre Samsung, Phillips, Panasonic osv. Det er vel også komplet underordnet, eftersom det jo netop ikke er B&O der har lavet denne laptop.
Et faktum er bare at B&O er et luksusmærke, og at designet, som jeg sagde før, er den største grund til at man vælger at købe B&O.
Hvor lang tid B&O har eksisteret er vel egentlig også underordnet - det ændrer vel ikke på hvordan produktionen forgår (som sådan). :)

(Og jeg har godt nok ikke skrevet en opgave om dem, men lidt baggrundsviden har jeg da. Kender en der arbejder hos dem i Struer, og en lokal hifi nørd som har fortalt mig lidt om det)

Men nok off topic - jeg synes den er tæskegrim :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (07.01.2010, 20:24)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.