Online espresso kaffe ???

  • hejsa tweakers :_)


    jeg har lige fået mig en espresso maskine i julegave (en Tre spade maskine) og ville lige høre om der er nogen af jer der har erfaring med online bestilling af kaffe og evt. hvor i bestiller henne af ?


    glædelig januar vh dwmc

  • Jeg køber min kaffe hos farm mountain kaffe i randers. Jeg ved ikke om de har en internetbiks, men de har det mest fantastiske udvalg af RIGTIG gode kaffer.


    Men i din søgen på kaffe vil jeg råde dig til altid at købe REN Arabica kaffe ALDRIG ALDRIG købe noget hvor der er iblandet Robusta - det giver en sur eftersmag i kaffen. Om du vil have en lys eller mørk brændt kaffe er lidt op til dig selv, men jeg kan anbefale en mellemristet kaffe, men prøv dig frem og se hvad du kan li.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    hvor ligger butikken i randers?? skla itl regnskoven igen her i januar så kunne da lige smutte forbi og kigge.


    hygge vh dwmc


    Utroligt hvad man kan med nettet :$


    Adresse!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    hvor ligger butikken i randers?? skla itl regnskoven igen her i januar så kunne da lige smutte forbi og kigge.


    hygge vh dwmc



    3-400 meter fra regnskoven- butikken ligger lige 50m til højre for statuen af Niels ebbesen på det gamle rådhustorv (hvis du står foran ham.)
    Butikken er virkelig et besøg værd.


    De importerer og rister selv kaffe, og har du lyst kan du både få med chokolade og lakridssmag - de har en lille café hvor du kan købe en kop kaffe of smage dig lidt frem, ellers er de virkelig gode til at vejlede.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

    Rettet en gang, sidst af Fruitloop ().

  • dna... tusind takker hehe :pokey:


    super tak for tipper fruitloop. jeg tror jeg vil kigge på det den 29/1 skal alligevel til regnskoven og skyde nogle fotos og holde føs :-)


    fandt forresten lige et sæt espresso kopper i aldi til en fordelagtig pris af 20 kr for 4 stk.
    så det er jo bare prima indtil jeg kan få hentet mine kopper fra lageret :-)
    hygge vh dwmc