Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 5. januar 2010, 20:04

hejsa tweakers :_)

jeg har lige fået mig en espresso maskine i julegave (en Tre spade maskine) og ville lige høre om der er nogen af jer der har erfaring med online bestilling af kaffe og evt. hvor i bestiller henne af ?

glædelig januar vh dwmc

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
sony a350
| FB Side | flickr photostream |

2

onsdag, 6. januar 2010, 07:56

Jeg køber min kaffe hos farm mountain kaffe i randers. Jeg ved ikke om de har en internetbiks, men de har det mest fantastiske udvalg af RIGTIG gode kaffer.

Men i din søgen på kaffe vil jeg råde dig til altid at købe REN Arabica kaffe ALDRIG ALDRIG købe noget hvor der er iblandet Robusta - det giver en sur eftersmag i kaffen. Om du vil have en lys eller mørk brændt kaffe er lidt op til dig selv, men jeg kan anbefale en mellemristet kaffe, men prøv dig frem og se hvad du kan li.

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

3

onsdag, 6. januar 2010, 07:59

hvor ligger butikken i randers?? skla itl regnskoven igen her i januar så kunne da lige smutte forbi og kigge.

hygge vh dwmc

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
sony a350

4

onsdag, 6. januar 2010, 10:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af dwmc
hvor ligger butikken i randers?? skla itl regnskoven igen her i januar så kunne da lige smutte forbi og kigge.

hygge vh dwmc

Utroligt hvad man kan med nettet :$

Adresse!

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

5

onsdag, 6. januar 2010, 17:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af dwmc

hygge vh dwmc

3-400 meter fra regnskoven- butikken ligger lige 50m til højre for statuen af Niels ebbesen på det gamle rådhustorv (hvis du står foran ham.)
Butikken er virkelig et besøg værd.

De importerer og rister selv kaffe, og har du lyst kan du både få med chokolade og lakridssmag - de har en lille café hvor du kan købe en kop kaffe of smage dig lidt frem, ellers er de virkelig gode til at vejlede.

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fruitloop" (06.01.2010, 17:46)

6

onsdag, 6. januar 2010, 20:15

dna... tusind takker hehe :pokey:

super tak for tipper fruitloop. jeg tror jeg vil kigge på det den 29/1 skal alligevel til regnskoven og skyde nogle fotos og holde føs :-)

fandt forresten lige et sæt espresso kopper i aldi til en fordelagtig pris af 20 kr for 4 stk.
så det er jo bare prima indtil jeg kan få hentet mine kopper fra lageret :-)
hygge vh dwmc

sony a350

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt klip fra The Equalizer ude

Et nyt klip fra The Equalizer
Læs Mere

0

HTC Nexus Tablet bliver med 64 bit Tegra K1 chip

Når den kommende HTC Nexus tab
Læs Mere

0

Nyt LG G Watch R smartwatch med rund P-OLED skærm

LG har i dag officielt lancere
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 35

Så blev det igen premieredag,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.