Ny Købt FIFA 10 til PS3

  • Jeg står i den situation, at min storebror har købt FIFA 10 til ps3, det var gået i stykker de vil ikke bytte det da han har smidt bonen væk (selvom det var 2 dage efter, samme ekspidient). Så jeg ville høre om jeg der er nogen der kan hjælpe?, jeg skal engentlig bare låne en bon til at bytte det til et nyt spil, i kan få bonen igen bagefter.. :) jeg gør dog et forsøg her i juletiden at gøre det uden bonen..
    Håber der er nogle der kan hjælpe mig.. det er alligevel 400 kr lige ud af vinduet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg står i den situation, at min storebror har købt FIFA 10 til ps3, det var gået i stykker de vil ikke bytte det da han har smidt bonen væk (selvom det var 2 dage efter, samme ekspidient). Så jeg ville høre om jeg der er nogen der kan hjælpe?, jeg skal engentlig bare låne en bon til at bytte det til et nyt spil, i kan få bonen igen bagefter.. :) jeg gør dog et forsøg her i juletiden at gøre det uden bonen..
    Håber der er nogle der kan hjælpe mig.. det er alligevel 400 kr lige ud af vinduet..


    1. Jeg undre mig over, hvordan spillet kan gå i stykker blot efter 2 dage :)
    2. bon væk = ingenting at gøre :) men han er en nar, hvis han ikke engang gider at prøve at finde kvitteringen i systemet :)
    3. det med en anden bon = svindel, og ikke noget jeg vil anbefale.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    1. Jeg undre mig over, hvordan spillet kan gå i stykker blot efter 2 dage :)
    2. bon væk = ingenting at gøre :) men han er en nar, hvis han ikke engang gider at prøve at finde kvitteringen i systemet :)
    3. det med en anden bon = svindel, og ikke noget jeg vil anbefale.


    Den var gået i stykker fra starten af, den blev først pakket ud 2 dage efter..
    Den har fået et ordenligt tryk i midten af skiven = den er knækket 2 steder..


    det 3, er en slags snyd ja, men det er sgu da nederen for en bruger når det går sådan her hen..
    Og 2, så kan man godt her i juletiden, der er mange steder de bytter gaver uden bon :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Nu siger du at den person bare kan få bonen igen når du har lånt den til at bytte dit spil. Der er bare lige dét, at butikken beholder den gamle bon ved en ombytning/returning. ;)


    åhh, mange gange for du en ny bon på varen, da den jo skal kunne byttes igen..

  • forbrugerstyrelsen kan med ret stor sikkerhed sige hvad man skal gøre, eller hvilke muligheder der er. http://www.forbrugerstyrelsen.dk

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Bytter EA ikke beskadigede medier for et symbolsk beløb?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg fik det løst.. Godt det ikke er sværrer :)


    Købte et nyt i bilka til 499. skulle til brunch, tog tilbage til bilka efter brunch med det ødelagte spil og bon, fik pengene tilbage..
    Done deal :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg fik det løst.. Godt det ikke er sværrer :)


    Købte et nyt i bilka til 499. skulle til brunch, tog tilbage til bilka efter brunch med det ødelagte spil og bon, fik pengene tilbage..
    Done deal :)


    Man må sige du har god moral, eller nærmere mangel på samme.

  • Hvis det andet spil var købt der så kan det jo være lige meget. Jeg synes også det med bonger er latterligt. Hallo vi lever i 2009. Få det da lavet om. så at der var nogen der ville lave så ens bong blev sendt til sin mail. Jeg smider også tit mine bonger ud. Eller kan ikke finde dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam


    Man må sige du har god moral, eller nærmere mangel på samme.



    åhhh hold sgu da op... det små ting det drejer sig om, om spillet er alligevel købt i en bilka et andet sted..
    Så seriøst føler man sig sgu da snydt!! De burde sgu da enten som der bliver sagt sendt til mail eller's burde de kunne slå spillet op købt i hvert fald 2 dage tidligere og lige sige, ja ok..
    Personen kunne jo godt huske ham! det var jo derfor det var så plat!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg fik det løst.. Godt det ikke er sværrer :)


    Købte et nyt i bilka til 499. skulle til brunch, tog tilbage til bilka efter brunch med det ødelagte spil og bon, fik pengene tilbage..
    Done deal :)


    :clap: :hb: :boxing: Sådan skal det da gøres...!

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg fik det løst.. Godt det ikke er sværrer :)


    Købte et nyt i bilka til 499. skulle til brunch, tog tilbage til bilka efter brunch med det ødelagte spil og bon, fik pengene tilbage..
    Done deal :)


    Sejt. Så er der en anden stakkel der køber dit defekte lort. Gem dog dine bon´er. Gutten i Bilka har nogle retningslinjer der skal overholdes, så jeg mener da han er i sin gode ret til at nægte at give dig pengene retur.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Sejt. Så er der en anden stakkel der køber dit defekte lort. Gem dog dine bon´er. Gutten i Bilka har nogle retningslinjer der skal overholdes, så jeg mener da han er i sin gode ret til at nægte at give dig pengene retur.


    Hvis du kommer tilbage med en defekt skive bliver den krediteret hos leverandøren. Den bliver jo ikke solgt igen :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Kommer vel an på om han bare har brugt fortrydelsesretten...


    Jeg har købt et spil, og går tilbage med et ødelagt spil.. hvordan de registrer det er da ikke mit problem?? jeg sagde jo skiven var i stykker..
    Så går stærkt ud fra de ikke sælger den igen :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    åhhh hold sgu da op... det små ting det drejer sig om, om spillet er alligevel købt i en bilka et andet sted..
    Så seriøst føler man sig sgu da snydt!! De burde sgu da enten som der bliver sagt sendt til mail eller's burde de kunne slå spillet op købt i hvert fald 2 dage tidligere og lige sige, ja ok..
    Personen kunne jo godt huske ham! det var jo derfor det var så plat!


    Eller din storebror kunne bare tage og passe på de bon'er han får..... Sværere er det ikke.
    Regler er regler - følger alle dem, så er det så meget lettere.


    Personligt havde jeg valgt at skrive til EA, i stedet for at snyde butikken til at give en ny skive.