Definitionen af en fanboy

  • hmmm....det lader til Definitionen på en fanboy er


    1 der vælger Intel Cpu'er over AMD
    1 der vælger Nvidia over ATI


    det lyder ihvert fald sådan når man læser alle svar herinde....synes det er lidt morsomt :P

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

    Rettet en gang, sidst af Dyas ().

  • definitionen er da ikke så svær...en der vælger et bestemt produkt ud fra navn og ikke ydelse/specifikationer/pris.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    definitionen er da ikke så svær...en der vælger et bestemt produkt ud fra navn og ikke ydelse/specifikationer/pris.


    synes jo så bare det er lidt underligt at en del herinde kalder "os" for "besatte" når vi køber intel og nvidia


    det er som om at det bedste køb er ATI og AMD...... gad vide om de samme personer kører i en skoda og siger at den jo er det samme som en audi ? og hvis man så kører i audi eller vw så er man jo bare en fanboy ?


    fanboy

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • hmmm skoda bedre end audi og vw..... kører du skoda ? :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

    Rettet en gang, sidst af Dyas ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Nu kommer den med skoda igen. Skoda er bleven bedre end Audi og vw hvis man ser de nye test. Isæt superb.. Brug nu lada. :cheers:


    nu ved du vel godt at VW ejer både Audi, Porsche, Seat og Skoda ik? (mener det var alle ^^; )

  • kan sku da også være man heller vil have intel fordi man har haft dårlige erfaringer AMD.

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Det der definerer fanboys i min beskrivelse har ikke meget med selve valget af produkterne, men begrundelserne/argumenterne for valget :)


    Derudover burde denne tråd vist flyttes fra hardware-sektionen, da den hører til et andet sted ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • næææ renegger jeg synes da i høj grad den har noget med hardware at gøre...jeg læste i et par andre tråde idag folk der anbefalede AMD / ATI med gode argumenter osv, men så smider de lige den kommentar ind at man jo godt kan vælge INTEL / NVIDIA hvis man da er fanboy...... jeg kan ikke se hvorfor man skal være fanboy for at vælge de 2 produkter.....jeg har altid været glad for Intel og køber det til hver en tid....dette gør mig da ikke til fanboy ! og derfor er jeg en smule træt af at høre det gang på gang......

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Nu ved du jo godt hvad en fanboy er Dyas, men er det fordi du føler dig truffet når du læser ordet fanboy? :pokey:

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurge
    Nu ved du jo godt hvad en fanboy er Dyas, men er det fordi du føler dig truffet når du læser ordet fanboy? :pokey:


    yes sir...ikke så meget pga ordet, men mere fordi det skriger af at man er dum hvis man ikke køber amd eller ati, og det synes jeg bestemt ikke man er... det kan godt være jeg læser noget mellem linjerne, som ikke er hensigten.


    anyway så jeg jeg fået afløb for min frustration :T

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Lidt en underlig tråd, og at den er postet under hardware seltionen synes jeg også er lidt underlig.
    Måske er det bare mig. ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas


    yes sir...ikke så meget pga ordet, men mere fordi det skriger af at man er dum hvis man ikke køber amd eller ati, og det synes jeg bestemt ikke man er... det kan godt være jeg læser noget mellem linjerne, som ikke er hensigten.


    anyway så jeg jeg fået afløb for min frustration :T


    Selvfølgelig kan det være dumt at købe det ene frem for det andet. For et års tid siden havde amd intet der kunne hamle op med intels c2d og quad serier. Det er først efter phenom II serien er kommet på banen, at der er et godt alternativ. Og historien viser at fanboys især viser deres ansigter i de tider hvor amd og ati er det bedre køb, og ikke omvendt. And that´s how the cooky crumbles..



    Og Baloo. Måske skulle du bare reportere tråden, hvis trådens beliggenhed ikke behager herren, i stedet for at fylde den med ligegyldigheder?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    næææ renegger jeg synes da i høj grad den har noget med hardware at gøre...jeg læste i et par andre tråde idag folk der anbefalede AMD / ATI med gode argumenter osv, men så smider de lige den kommentar ind at man jo godt kan vælge INTEL / NVIDIA hvis man da er fanboy...... jeg kan ikke se hvorfor man skal være fanboy for at vælge de 2 produkter.....jeg har altid været glad for Intel og køber det til hver en tid....dette gør mig da ikke til fanboy ! og derfor er jeg en smule træt af at høre det gang på gang......


    Altså jeg kan jo kun tale for min egen brug af ordet.. Og den ligger meget tæt på Fragmans og min egen definition:)
    Og hvis vi er nogen der bruger ordet i den forstand, så bliver dit udsagn om begrebets brug her på sitet et falsum, da du tager det ud fra hvad nogle herinde mener og andre så ikke gør.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Og Baloo. Måske skulle du bare reportere tråden, hvis trådens beliggenhed ikke behager herren, i stedet for at fylde den med ligegyldigheder?


    LOL! Hvis jeg skulle gøre det ved hver tråd der ikke behager kunne jeg ikke bestille andet end at trykke dagen lang.
    Jeg siger ikke den ikke har sin berretigelse, jeg kan bare ikke se den. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • "HEJ, Jeg hedder Jan, og jeg er FANBOY".
    "Hver gang jeg går i Netto, køber jeg altid nogle Hoegaarden Øl - selvom der står både Carlsberg og Tuborg på samme hylde, og jeg ville få mange flere øl for de samme penge ved at vælge en af dem"
    "Jeg har haft det sådan i mange år, og kan ikke se nogen vej ud af det"


    [Blocked Image: http://www.stripersonline.com/surftalk/attachment.php?attachmentid=55954&d=1184886675]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    "HEJ, Jeg hedder Jan, og jeg er FANBOY".
    "Hver gang jeg går i Netto, køber jeg altid nogle Hoegaarden Øl - selvom der står både Carlsberg og Tuborg på samme hylde, og jeg ville få mange flere øl for de samme penge ved at vælge en af dem"
    "Jeg har haft det sådan i mange år, og kan ikke se nogen vej ud af det"


    [Blocked Image: http://www.stripersonline.com/surftalk/attachment.php?attachmentid=55954&d=1184886675]


    LOL.. Så har vi noget til fælles.. Jeg køber altid Hoegaarden i stedet for ATI, da jeg også her får meget mere :P


    En episk fortælling "Jan" :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H