Kom med nogle hverdagsproblemer, alt er tilladt

  • Hej Tweak!


    Vi er startet på vores Science Cup projekt på vores skole, og i denne anledning skal vi bruge nogle problemer i hverdagen, som vi skal løse ved at lave et produkt. Så sagen er den, at:


    Hvis du har nogle problemer du tit støder på i hverdagen, så skriv dem i kommentarfeltet nedenunder, alle problemer er tilladte, ingen er dårlige


    Et problem kunne være:
    "Det er et problem at hunden rager ting ned på gulvet når den går forbi med dens hale"


    "Det er et problem at når man spilder stearin på et gulvtæppe kan man ikke fjerne det uden der kommer pletter"


    Så kom hid! List jeres problemer op! Vi vil være meget taknemmelige :)


    Christian


    PS: Tråden kører også på HWT og HOL, links:


    http://hwt.dk/forumthread.aspx?ThreadID=279037
    http://hol.dk/traad.aspx?fid=23&tid=525402

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af superbjoern
    Øhm.. Ja? Og? Ved da godt det er Tweak, men derfor kan folk jo godt have problemer? Desuden hedder jeg ikke Peter.. Men Christian..


    Haha. Du fatter den ikke eller hvad?


    Du skriver Hej HwT til os på tweak. Derfor kalder vi dig Peter selvom vi jo sagtens kan se at der står at du hedder Christian. Men hvorfor gøre sig ulejligheden at kalde dig dit rigtige navn, når du ikke har gidet skifte navnet fra HwT til tweak?

  • mit største hverdags problem er at folk copy paster alt muligt uden at tænke for miget over det :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Jeg hader når min sagsbehandler inde på kommunen lover mig at hun nok skal indbetale de penge hun har lovet og så ikke har gjort det et halvt år efter, med næsten daglige påmindelser.


    Jeg tænker umiddelbart elektro halsbånd til alle statsligt ansatte og så en lille SMS og SAP! KOM I OMDREJNINGER! :finger:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Jeg hader når min sagsbehandler inde på kommunen lover mig at hun nok skal indbetale de penge hun har lovet og så ikke har gjort det et halvt år efter, med næsten daglige påmindelser.


    Jeg tænker umiddelbart elektro halsbånd til alle statsligt ansatte og så en lille SMS og SAP! KOM I OMDREJNINGER! :finger:


    smart og simpelt :) :))


    jeg har en rigtig god idé: en børnesikring til (sten)lightere der ikke kræver at man skal kunne løfte sin egen vægt med tommelfingeren og ikke går i stykker første gang man tænder en smøg. X(


    ellers kan jeg anbefale at læse nogle Georg Gearløs tegneserier :razz:. Du kunne jo lave en højt avanceret bjørnebandeudsmider :))

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Åh ja. Georg Gearløs burde være del af pensum. Han opfinder nogle utroligt hittepåsomme ting. Såsom varm is til folk der ikke kan lide kold isthe :crazyeyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Pålægspakker der først kan åbnes efter en 10 minutter lang og sej kamp. X(

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • folk der kigger pron, og kommer til mig med deres pis computere når de har fået virus :pokey:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    folk der kigger pron, og kommer til mig med deres pis computere når de har fået virus :pokey:


    Hørt hørt!!

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Pålægspakker der først kan åbnes efter en 10 minutter lang og sej kamp. X(


    +1


    Folk der mener, at bare fordi man er lidt computer interesseret, så kan man orden alt på en computer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    http://cn1.kaboodle.com/hi/img…AAAAoRAXV8AAAAAAVUOqQ.jpg


    Nuff said ;)


    haha ja nice t-shirt :cheers:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii