Vind et Trust 1210K digital kamera hos os

  • Quote

    Originally posted by klf
    hvordan vil i garenter at det ikke barer er et eller andet fedt mode som man har fundet på nettet ?


    ja det spør jeg også om, men det ville være godt med et svar :)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he - skulle I ikke bruge alt den energi på at modde jeres comp, så I kan vinde et kamera ? :D


    Jeg er en idiot til sådan noget, så jeg bruger hellere min energi på at spille smart her :T

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Jeg er en idiot til sådan noget, så jeg bruger hellere min energi på at spille smart her :T


    lol ;)


    Jeg er ved at få samlet en computer til min kæreste som vi ligeledes er gået i gang med casemod-planer omkring. Indtil videre lyder det på den efterhånden obligatoriske rude i siden, men derudover skal hele kabinettet beklædes i noget under plys, samt pink/lilla lys over det hele. Så er det bare en skam at det først bliver færdigt en gang efter konkurrencen. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    lol ;)


    Jeg er ved at få samlet en computer til min kæreste som vi ligeledes er gået i gang med casemod-planer omkring. Indtil videre lyder det på den efterhånden obligatoriske rude i siden, men derudover skal hele kabinettet beklædes i noget under plys, samt pink/lilla lys over det hele. Så er det bare en skam at det først bliver færdigt en gang efter konkurrencen. :rolleyes:


    he he - men det lyder så kinky at du alligevel bliver nød til at poste nogle billeder herinde :)) *SS*

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he - men det lyder så kinky at du alligevel bliver nød til at poste nogle billeder herinde :)) *SS*


    Hehe, det skal jeg nu også nok gøre - bare rolig. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Offtopic - like your avatar 8)


    Jo tak, jo tak. :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • hmmm det lader til at jeg desværre heller ikke når at få noget som helst lavet da det firma som jeg skal have nogle af tingene hos ikke gider sende det til mig. og det UVflexstrømpe som jeg får fra USA heller ikke er kommet endnu. ;( det eneste jeg har fået lavet endnu er plexifoden og en masse huller i bunden af mit nye kabinet som ikke passer alligevel :dots:

  • Quote

    Originally posted by klf
    hvordan vil i garenter at det ikke barer er et eller andet fedt mode som man har fundet på nettet ?


    Ved i hvad, der er så m,eget svindel på denne jord så ja selvfølgelig er det muligt..... men tag jer i agt hvis det bliver opdaget! X(


    Desuden har jeg ikke respekt for sådanne mennesker der falder så lavt, at snyde sådan er det samme som at begå indbrud, i mine øjne....


    Så alle jeres plapren.... kom nu igang piger!


  • du har ret, der ER meget svindel, men spørgsmålet var ikke om der findes folk som kan finde på at snyde, spørgsmålet var hvordan i vil være sikre på at det ikke er snyd, og jeg fik faktisk nogenlunde samme ide som DarkhorZe, med at lægge en seddel evt. foran kabinettet, så kan man jo også se skyggen fra delen, og så vil det være endnu sværere at fake...;)


    hvad angår mig, så kommer jeg slet ikke igang med at lave casemod, for jeg kan ikke og gider ikke...


    ...Jeg tror sådan set, ikke der er særlig som har tænkt sig at begynde at lave casemod for at vinde et digi...for det første har de fleste et digitalkamera i forvejen, ellers vil de jo ikke kunne tage bileder af sit mod og være med i konkurrencen, for det andet tror jeg også at dem som KAN lave mod allerede har gjort det... :)


    just my opinion ;)