Hvad er forskellen på en GPS-tracker og en GPS-logger?

  • Hejsa.


    Jeg overvejer kraftigt at købe en GPS-tracker til min lillebror i julegave, men jeg er lidt usikker på om jeg skal købe en GPS-trakcer eller en GPS-logger. Jeg har prøvet at læse om emnet - bl. a. på sites såsom REKLAME LINK SLETTET , men jeg kan ikke finde ud af, hvad forskellen er på de to ting.


    Er der nogen der kan hjælpe mig?


    Mvh


    Jesper

  • Hvis jeg har forstået det riktigt så er en GPS Tracker en du kan følge "live" hvor den er...
    Og en GPS logger er en du kan se hvor har været, altså når man sætter den til computeren...

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42

  • Kære Jesper


    Eftersom du selv står bag siden du henviser til er der umiddelbart ingen grund til at spørge om hjælp herinde. Du bedes derfor tage dine reklamer med et andet sted hen, for vi er egentlig ikke interesseret i dem.


    Hvis du absolut vil have dine reklamer vist her på siden, er du selvfølgelig mere end velkommen til at betale for det, men det synes du sikkert ikke er nær så spændende ;)


    Og hvis du så lige kan tælle til 3, så skal jeg vise dig hvad vi gør ved folk der kun er her for at reklamere - vi låser brugeren og siger tak for besøget.