Toiletbræt med varme?

  • Jeg er den glade indehave af jordens koldeste lokum.
    Af ren frygt for at ballerne fryser fast når jeg sidder derude, har jeg måttet vende min toiletrytme så jeg klarer de voldsommere omgange når jeg er på Uni.


    Det mener jeg nu jeg bør gøre noget ved og er kommet til den konklusion at jeg skal have et toiletbræt med varme. De eneste jeg dog har fundet er stinkende dyre og mit SU budget tillader mig ikke at betale 5-6k for et der både kan varme, puste, vaske og tørre.


    Nogen der kender et økonomisk forsvarligt der BARE nøjes med at varme? :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Send kæresten/konen whatever ud og sid på det en halv time iden du skal bruge det :))


    /ask


    Hun synes allerede det er rigeligt at hun skal vaske op og vaske tøj :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Godt du ikke går ude på Sohngårdsholmsvej, hvis du sådan går og forpester luften på lokummerne hver dag :P de er ubehagelige nok i forvejen :crazyeyes:


    Men hvordan regner du med at den skal kunne varme? Skal den sættes til en stikkontakt..?

  • Måske man kunne købe sådan en ekstern radiator (varme-monstrum) og stille ved siden af toilettet.. Ikke mindst med toilettet bliver opvarmet, men så kan man også sidde og få varmen mens man sidder og kommer af med dagens rester.

  • køb en olieradiator de er rigtig effektive og koster ikk det vilde...


    btw tror ikk dit er koldere en mit lille hus, når det blæser suser det lige igennem hele hytten :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Hårtørre + toiletbræt+2min = Varme baller:)


    Det er da klart den mest geniale ide :P

  • Ja, porcelæn-bræder er i hvert fald de værste. Sådan et tyndt plastikbræt bliver ikke nær så koldt, og er hurtig samme temp. som røveren...


    Ellers er der jo "mormor-betrækket".. :crazyeyes:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Godt du ikke går ude på Sohngårdsholmsvej, hvis du sådan går og forpester luften på lokummerne hver dag :P de er ubehagelige nok i forvejen :crazyeyes:


    Men hvordan regner du med at den skal kunne varme? Skal den sættes til en stikkontakt..?


    Nej, jeg sidder ude på Fibigerstræde. Jeg tror også de andre i vores kvadrant er lidt træt af mig (primært fordi jeg konsekvent gør dem opmærksom på hvad jeg sidder og laver).
    Yes, tanken var et man kunne sætte strøm til - nemmest vis via stikkontakten.
    Jeg har også overvejet en radiator, men da toilettet som ligger i forbindelse med vaskerummet er offer for konsekvent udluftning vil sådan en fyr simpelthen ikke nå at varme nok. Selv ikke varmen fra vaskerummet kan varme toilettet op. Det er ellers en rimelig psyko radiator der sidder der.


    Toilettet nægter simpelthen at tage imod andet end kulde.


    Mormor-betrækket er allerede fravalgt grundet de "voldsomme toiletbesøg" der ofte forekommer når en af os kommer hjem fra byen og forsøger at kontrollere motorikken i alle henseender (det sker tit).

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Min tanke er bare, elektrisk varme og vand... Nej

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Min tanke er bare, elektrisk varme og vand... Nej


    Det er jo ikke fordi jeg har tænkt at sætte en kobbersnor fra koglerne til vandet med power på.
    Alle toiletsæder med varme jeg har fundet er til at koble til 230v.


    Lad os antage at der ikke går mere end maks 5-12v til varmelegemet i sædet, hvilket iøvrigt er isoleret af plastic eller somewhat. Det burde ikke give noget synderligt problem, med mindre man da stikker hul i skidtet - så ka det da godt ske det kilder lidt ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra