Torrent hjælp søges

  • Hej


    jeg var for noget tid siden medlem af nordic-t.org og danishbits, men det er ca 2 år siden jeg var aktiv på grund af, jeg var involdvedret i en bilulykke og derfor har jeg ligget i koma i 1½ år,


    så min bruger er slettet,


    så jeg vil høre om der er nogen der vil hjælpe mig op på hesten igen, med en invitation til nordic.



    Mange hilsen
    Kasper Ford


  • Torrent er normalt et legitimt diskussionsområde, men da du taler om DanishBits og Nordic-T, som hovedsageligt kun indeholder filer, som krænker ophavsret, vil jeg anbefale dig bare at lukke tråden her istedet for at få nogen advarsel :)

  • Mht. ulykken og koma lyder det godt nok tragisk, og jeg vil selvfølgelig ønske dig god bedring :)


    Men snak omkring warez er ikke tilladt her på siden, hvilket betyder at denne tråd lukkes.
    Normalt er bittorrent snak lovligt da torrents også kan bruges til distribuering af lovligt materiale, men de sider du nævner er kendt for at indeholde warez og derfor strider det mod reglerne her på siden.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2