Zepto går Konkurs!

  • Enig.
    Men mon der så kommer nogle super billige tilbud hvis de bare skal af med deres lager?
    Kunne da være cool at score en billig bærbar - også selvom det er en zepto....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Enig.
    Men mon der så kommer nogle super billige tilbud hvis de bare skal af med deres lager?
    Kunne da være cool at score en billig bærbar - også selvom det er en zepto....


    Tror jeg ikke du skal regne med da det bliver kurator der skal sælge det engang, bliver nok rosenmeier der kommer til at stå for det, da de står for produktion af deres maskiner idag.

  • Karsten har godt nok ikke gjort en særlig god Research:D hvor lang har han haft det :D 6 måneder ?


    Som du siger lasse :) Rosenmeier smækker nok 50-60% af den vurderede pris på bordet og overtager det nuværende lager.

  • Er ret ærgelig over det, da jeg selv står med en rigtig dyr og fed Zepto. Har aldrig haft problemer med den, men hvis det skulle ske er det lidt ærgeligt at jeg ikke længere kan udnytte garantien...
    sikke noget ****

  • Jeg har også en Zepto bærbar (en ældre maskine) og det jeg har oplevet med Zepto, både ved køb og en senere RMA, har udelukkende været positiv. Derudover så er det jo et af de meget få steder hvor man kan få en bærbar som man selv har lidt indflydelse på med hensyn til hardware, og hvor man ikke får alt muligt elendigt irriterende software som Acer, Packard Bell, HP osv.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det er ikke fordi man hader zepto. Man har bare vidst, at computerbygning i danmark ikke rigtigt er rentabelt grundet lønninger og svære indgangsbarriere med stort reklamationsret( hvor danskere bliver utilfredse, hvis de ikke kan bevise fejlen efter 6 måneder ), så er det væsentligt lettere at køre som hp som kan arbejde med en international garanti istedet.


    Desuden har ledelseforløbet tidligere skabt stor splid og modstridende interesser fra både ledelse og ansatte.

  • Hvad sker der så egentlig med folk der har tilkøbt deres all-in-risk forsikringer og den slags?..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Hvad sker der så egentlig med folk der har tilkøbt deres all-in-risk forsikringer og den slags?..


    det er højst sandsynligt et eksternt forsikringsselskab, som har ansvaret for dette. Hvis ikke er man skidt i munden, for at sige det lige ud :)

  • Hmm.. har nogen ting som jeg skal have fixet på min på garantien.. er det så for sent nu eller?..


    Og vil også sige.. jeg har ikke haft nogen alvorlige problemer med min. Har kun været glad for jeg købte den da det var det bedste til pengene dengang.. så forstår heller ikke hvorfor alle har så meget imod zepto.. De gav mig endda engang en reparation til 1000 kr. gratis (dengang jeg SELV kom til at hælde vand i tastaturet)

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher
    Hvad sker der med alm reklemation og garanti? Sidder selv med en Zepto maskine, og det ville da være lidt træls(selvom den er ved at have snart 2 år på bagen - kører rigtig godt)


    Alm. garanti og reklamationsret kan du godt skyde en hvid pil efter.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Hmm.. har nogen ting som jeg skal have fixet på min på garantien.. er det så for sent nu eller?..


    Ja, det er for sent.




  • Og alligevel ikke Try-this!


    "Hvis du har købt en vare, hvor producenten eller importøren har givet en garanti, vil garantien ikke bortfalde, selvom sælgeren er gået konkurs.


    Selvom du ikke længere kan klage til sælgeren, vil du i stedet kunne rette dit krav til garantigiveren. Det, du kan kræve, er dog kun det, der er omfattet af garantien - og kun så længe garantien gælder.


    Hvis du har krav, som ikke er dækket af garantien, men som kunne være dækket af købelovens reklamationsret, må du rette dem til konkursboet.


    Det er sælgeren, der er ansvarlig for de rettigheder, du har efter købeloven, fx omlevering af varen eller ophævelse af køb, hvis en fejl bliver ved med at opstå. Når sælgeren er gået konkurs, kan du kun prøve at gå til konkursboet med kravet, hvis det ikke er dækket af garantien."


    kilde: forbrug.dk


  • Og det var så et svar i en tråd der er over 7 måneder gammel..... :rolleyes:

  • hmrf.. er altså irriterende med alle de gamle tråde, kan de ikke lave så en tråd bliver låst automatisk efter 1 måneds inaktivitet eller noget i den stil..


    *tråd anmeldt til burger for at få den låst*

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rovsing
    man har jo krav, på et korrekt svar.


    korrekt.. men må vel erkende at jeg tvivler på trådstarter ser denne tråd igen :)


    problemer med at svare i gamle tråde er at grundlaget for de blev oprettet meget ofte er væk og problemet løst, dermed skriver man i en "død" tråd hvor det ikke hjælper nogen

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Må give Rovsing ret mht. til google. Rigtigt mange af mine google søgninger smider Tweak på top 10 hvis det er relateret. Crewet må have en side googles små botter kan lide :P

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |