lame ass på gulgratis

  • Quote

    Originally posted by realize
    nu skal I også huske på at det "kører alle spil i meget høj grafik"


    :lame:


    :))

  • *LOL* - What a retarded n00b :))


    btw. fik lige 2 beskeder på msn af 2 vidt forskellige personer uden kontakt til hinanden og som bor i hver sin ende af landet:


    DU MÅ IKKE ACCEPTERE dar0nb0y187@hotmail.com, SOM VEN!! det er en virus Fortæl dette til alle på din MSN. For hvis nogen af dine kontakter på din MSN godtager den, vil du også få virusen.!!


    til dem som ikke ved det, så er det noget opdigtet crap...


    ikke fordi jeg selv falder på den, men jeg vil hellere være sikker...


    dem jeg fik beskeden af, har jo bare hørt det fra andre, så det er ikke deres skyld...men dem som har startet det har vel bare villet lave noed pis med en de kender, sådan så han måske aldrig kan få nogen kontakter på sin msn, hvis budskabet bliver spredt over hele landet....


    syns bare lige det gav en tanke om hvor vidt det er kommet...


  • Har jeg også lige fået for en halv time siden... Men skulle mene at man ik kan få en virus ved at adde en person...

  • Fik også beskeden på MSN :D det er skuda noget være vrovl og vis der skulle være en virus i omløb så er det ikke være end at et antivirus program med 99% sikkerhed kan fohindre den i noget somhelst SÅhhh :lame:


    Quote

    Nogen der har informeret http://www.hol.dk om dette fantastiske tilbud


    Jep havde lige et 9500non pro fik det solgt for 2000 :)) Tak for tippet Maverick :cheers:
    det må være en meget høj kurs på det for tiden 8o hehe

  • Quote

    Tror sg* jeg byder på det de clockede Radeon 9700 Evolution ski - så har man jo lidt til skiferien


    HaHahahha :clap: så skal du huske at købe noget termisk lim så du kan stå på dit Radeon 9700 Evolution ski for det har ikke spænder! Nej så hellere køb et Radeon MULTI 9800ULTra Evolution Power ski der er spænder og alting med + Half life 4 gavekort :)) :]

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Tror sg* jeg byder på det de clockede Radeon 9700 Evolution ski - så har man jo lidt til skiferien ;)


    Radeon-ski? LOL - det er vist på tide du kommer i seng knægt... ;):))