inaktive profiler på facebook slettes ???

  • hej min kæreste og jeg sidder lige og glor lidt på facebook og har så begge fået en besked om at man skal sende beskeden videre til 15 personer ellers vil ens konto blive slettet automatisk i løbet af 2 uger kan det passe ???

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zizo
    hej min kæreste og jeg sidder lige og glor lidt på facebook og har så begge fået en besked om at man skal sende beskeden videre til 15 personer ellers vil ens konto blive slettet automatisk i løbet af 2 uger kan det passe ???


    Nej det gør ej. Jeg havde min facebook lukket i 6 måneder og den var aktiv med det samme, da jeg prøvede at logge på igen. Held og lykke med at få den fjernet dog haha! Once you are signed up, you are never gonna get away.

  • Det er bare endnu et kædebrev. Bare glem det. Hvis Facebook-folkene endelig vil slette inaktive profiler gør de det ikke på den måde.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det kunne ellers ligne dem at lave den slags.


    Undgå at din inaktive Facebook profil bliver slettet. Send dette link til 15 venner og få dem til at skrive under og du får din konto tilbage.


    Meget social networking agtigt. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Det kunne ellers ligne dem at lave den slags.


    Undgå at din inaktive Facebook profil bliver slettet. Send dette link til 15 venner og få dem til at skrive under og du får din konto tilbage.


    Meget social networking agtigt. :roller:


    Nej, meget kædebrevs agtigt :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2