Ønsker du at være vært for en klimagæst, under Klima-topmødet i december? LÆS MERE HER

  • Hej!



    DEADLINE FOR DELTAGELSE: 8.November 2009


    NEW LIFE COPENHAGEN er officielle partnere med FN's klimatopmøde (Bella Centret) og Klimaforum09 (DGI-byen), som formidler kontakten til både delegerede og ikke-delegerede organisationer med behov for indkvartering under COP15 fra 7. til 18. December 2009.


    De mange besøgende kommer fra hele verden for at diskutere klimaløsninger i København, og da byens hoteller er både overbookede og meget dyre, har de ingen steder at bo uden din hjælp.



    ET SOCIALT EKSPERIMENT


    NEW LIFE COPENHAGEN løser et stort problem gennem gæstfrihed. På samme tid er projektet et socialt eksperiment, der inviterer dig til at deltage direkte i at forandre samfundet.


    Alle værter og gæster vil blive inviteret til en række events og happenings, som de kan deltage i før og under COP15. Disse tiltag er alle udviklet af danske og internationale kunstnere og vil sætte spørgsmålstegn ved den vanetænkning, der præger vores liv og forbrug.


    Du bliver inviteret via email.



    KVALIFICERER JEG SOM VÆRT?


    Hvis du vil have en gæst boende på din sofa i mindst 2 dage til december – og hvis du bor højst 1 times offentlig transporttid fra København og har adgang til toilet og bad – så kvalificerer du som vært!



    Læs mere på:


    http://www.newlifecopenhagen.com/

  • Ja, jeg synes også det er en god måde som bestemt ikke ville have noget imod hvis jeg boede i København. Så kunne Obama eller hvem der nu havde lyst låne en sofa :D


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har læst et sted at det skulle give gode penge at tilbyde logi for de deltagende. Måske jeg skulle udleje mine Bedsteforældres kælder for ussel mammom...og meget af det ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |