sjove ting på dba

  • Quote

    4 x 3200 ialt 12.800 mhz at lege med


    WoW han må være super til OC, eller forstår han ikke konceptet bag multi core i en cpu



    Quote

    Ultra Durable 3 bundkort med 2OZ copper pcb for ultra cool. easy energy saver. 50,000 hr solit capacitor.


    øhh ok


    syntes resten af beskrivelsen ligner noget taget ud fra en nørdet anmeldse, som skriveren ikke selv fatter men som lyder "sejt"


    slet ikke 10k værd imo

  • Det var en af de bedre :crazyeyes:
    Og ja, "hader" også når folk tror at de sidder med super psyko hardware.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hehe.. joh, altså hvis den kan det han påstår kan det måske være pengene værd..


    2400 GB seagate
    Geforce GT9800 grafikkort med 1024 ram passiv kølet (Utrolig mange ram blokke i et grafikkort imo)
    Pc får op til 7.5 i vista test ud af 1.0 til 7.9 i skala (EDIT: Troede det var en 1-10 skala, også tror jeg heller ikke på den når 7.5, nok nærmere 5.7 :P)
    foruden de over nævnte selvfølgelig
    4 x 3200 ialt 12.800 mhz at lege med


    Og kan godt lide at han nævner processoren 3 gange i samme artikkel :)

  • haha lol den er god :-)


    fatter da ikke at han ikke bare har kopieret teksten fra producenten.....

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • fandt lidt flere "sjove" pc sælgere fra dba...


    denne her syntes jeg er rigtig godt beskrevet eller not http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62775245


    lidt sjovt at en fra 9 klasse prøver at være så super seriøs også går det alligevel ikk så godt http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62531019


    jeg vil bruge vedkommendes egne ord "Det er en computer med en AMD Athlon(th)64 X2 Dual Core Processor, den er meget kraftig, og kan trækket de nyere spil." http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62564948


    en til ungdomsværelset her med en LG cpu http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62707465




    jeg undskylder på forhånd for at have bragt dem frem og undskyld hvis nogen føler sig stødt af det så skal jeg nok slette det med det samme... :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    jeg vil bruge vedkommendes egne ord "Det er en computer med en AMD Athlon(th)64 X2 Dual Core Processor, den er meget kraftig, og kan trækket de nyere spil." http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62564948
    [/URL]




    jeg undskylder på forhånd for at have bragt dem frem og undskyld hvis nogen føler sig stødt af det så skal jeg nok slette det med det samme... :)


    Hehe.. jo der blev jeg godt nok for bavset :)


    "AMD Athlon(th)64 X2 Dual Core 2, 81 GHz," .. Læste jeg som at det var en Core 2 model med 81 Gz :D

  • jeg håber virkeligt at folk, kan se at de ting der er til salg der på dba, ikke er i nærheden af den værdi som sælger vil have for dem... det er jo helt vildt.


    Quote

    Andet Thermaltake, AMD 3200x4 MHz, 4096 MB DDR Ram, 2400 GB seagate, Extreme Super spille PC. 4 GB 1600 hz ram. 4 x 3200 mhz black edition processor. 2400 GB harddisk. Geforce GT9800 grafikkort med 1024 ram passiv kølet. Ultra Durable 3 bundkort med 2OZ copper pcb for ultra cool. easy energy saver. 50,000 hr solit capacitor. Trughpower qfan 650w extremely quiet strømforsyning. Logitech MX5500 Revolution keyboard og genopladelig laser mus Bluetooth trådløs teknologi. Fladskærm 16-9. 22t. 1920-1080 HD. Med nyere spil og programmer som gør brug af flere processore vil der være 4 x 3200 ialt 12.800 mhz at lege med. Pc får op til 7.5 i vista test ud af 1.0 til 7.9 i skala kvittering medfølger. 2 md gammel. fejlkøb. nypris 12.999


    hold da helt k*** hvor jeg grinte da jeg læste denne annonce, hold da op.. :-D hahah


    som et par af jer andre også nævner ud fra annoncen: ...Geforce GT9800 grafikkort med 1024 ram passiv kølet.. -> vildt 1024ram moduler ikke dårligt men hvad med pladsen, jeg sad og kiggede lidt på min egen maskine og tænke så hvad 1024 ram moduler ville fylder i en normal PC.. og resultat blev at i en medi-tower pc der ville den blive fyldt helt op..hentede et par kasser ude fra lageret og fyldte dem ind der kunne være der. :-)


    jeg kan også godt lig han helt vildt revolutionerede harddisk på hele 2400GB = 2.4TB.. og så er den enda fra seagate.. jeg tror ikke engang seagate har en 2400gb harddisk på tegne brættet, ikke fordi den er for lagt væk for dem, rent teknologisk, men der er bare ikke brug for den størrelse endnu.


    han nævner også dette i annoncen : ...Fladskærm 16-9. 22t. 1920-1080 HD.. -> da jeg læste dette forstod jeg det som at han havde en fladskærm som automatisk kunne gå ned i størrelse fra 16" til 9" og at den vejede 22ton der skreg jeg af grin.. :-D


  • hvad sker der lige for ham....... Et meget godt grafikkort Inno3d 7300gt, køre spil i meget høj grafik.


    hahaha ja det kan vel lige køre snake i max opløsning :-)

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii



  • Ja jaaaa. Det havde jeg aldrig troet jeg skulle se. Her har vi alt fra en 2 Ghz LG CPU til en 81 GHz AMD CPU. Det er lidt vildt - bare en anelse mere end min. Sidder og overvejer om han har flydende hydrogen på den..?! :oops:


    Og så er den med 7300 gt, DDR ram og en 400 gb HD på. "Meget kraftig og kan trække de nyere spil". Det er lige ved den er værre end min gamle udbrændte Acer! og det er galt!! :boxing:


    Den med LG CPU har SD ram. Det er godtnok langt siden jeg sidst legede med sådan nogle :)



    De kunne lige så godt arbejde i Elgiganten dem her.

  • http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62531019


    minder om min lillebror han var dog lidt yngre



    han ville have en gaming pc, så jeg prøvede at fortælle ham det bedste ville være en stationær for den ville være lettere at opgradere når det kom så vidt
    men hvad gjorde han så, købte en bærbar, 1½ år efter kom han så og spurgte hvordan man opgraderede ram osv i bærbaren efter lang fortælling opgav han så endelig


    2 år efter købet ville han sælge den, han gav 8k men ville sælge den for 7k
    sagde bare til ham at efter 2år skulle han være glad for halvdelen


  • HEHEHEHEHE - lillebrødre. Jeg kender det...! :P

  • Folk, som er hardware mongoler og skriver om deres "ultra gode pc"= Meget sjove!

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • fuck det er grineren og sidde og læse de her :razz: :razz: :razz: :clap: :clap: :)) :))

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650


  • det er faktisk lidt humor fordi den annonce her er fjernet fra dba.dk af :-)