Låsesmed Kbh

  • Hejsa Tweak


    Jeg ville høre om der var nogen der kunne anbefale en låsesmed der er billig?


    Har nemlig haft lidt dårlige oplevelser hvor jeg skulle betale 1600,- kl. 17 om eftermiddagen... Og fik så at vide af nogen at de skulle betale 400,- hvilket jo lyder en hel del sjovere for min pengepung, desværre kunne de ikke huske hvem de brugte :-(

  • Smider du virkelig din nøgle så meget væk, at du skal have en stam-låsesmed? :pokey:

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Man kan jo som regel ringe og spørge hvad de skal ha for en evt. opgave. Mener dem jeg har stiftet bekendskab med har givet 500kr for at blive lukket ind.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Konen måtte give 6 eller 700kr her i Frederikssund på en hverdags eftermiddag. Hun ville lige råbe efter postbudet og så klap:D


    hehe, så ved hun at næste gang hun råber efter postbudet, koster det penge :D

  • Vi låste os ude for et par md siden. Det var en lørdag aften altså til dyr takst. Da vi har brevsprække og vrider indevendig gav vi 750 kr.
    De havde simpelthen en stang med de kunne vride låsen op igennem sprækken. Det tog 5 min så var de kørt igen. Taget i betrgtning af tidspunktet synes jeg ikke var en sindsyg pris. Vi var hvertfald glade for den åbne dør. :)
    Firmaet: http://citylaase.dk/

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Lyder som om der er en god forretning som låsesmed over øst på :)


    Er det meget billigere vest på da? :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Er det meget billigere vest på da? :)


    Ikke i Herning i hvert fald. Jeg har ikke selv brugt dem, men 750 kr. passer, så vidt jeg har hørt, meget godt alt efter hvornår på døgnet de kommer ud. Jeg er ret sikker på, at du ikke får ret meget låsesmed for under 500 kr. medmindre du altså allierer dig med en sulten indbrudstyv.