i tror det er løgn, men har fået medhold i en klagesag hos tele2

  • i dag fik vi li et brev ang en klage vi havde tilsendt dem, og fanme ikk om deres eget klagenævn gav os ret og vi får vores tidligere indbetalt anulleringsgebyr retur, de beklagede meget og at de heller ikk havde besvaret de mails vi har sendt dem.


    så nu er vi lykkelige og 500kr rigere som vi ellers havde vinket farvel til :clap::clap:

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • jeps helt enig, så ka de lære det ha ha ha ha ha :clap:

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Det manglede da osse bare. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Nice nok der :D:clap:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by master
    Hva min svigerfar har ikke betalt Tele2 i 4 mdr nu,
    Fordi han har så mange problemmer med dem.


    Han var på nettet 2 dage den første månede de skulle lever, og derefter har han haft adsl ca 5 dage om måneden de sidste 3 mdr..... så han nægter at betale...


    Forstår jeg sgu godt og det håber jeg også at firmaet gør!!

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Da rart med pengene tilbage .. Ikke noget værre end penge ud af vinduet.


    :offtopic:
    Har du helt ret i endda bogstaveligt. Forruden på bilen revnede lige. En ny koster 3800 kr.
    Tænk hvad man kunne have fået af hardware for de penge... ;(

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    :offtopic:
    Har du helt ret i endda bogstaveligt. Forruden på bilen revnede lige. En ny koster 3800 kr.
    Tænk hvad man kunne have fået af hardware for de penge... ;(


    Huha, mega nedtur der ..


    Har dog ikke selv bil, får det nok heller ikke i den nærmeste fremtid, men har min cykel ..


    Men som med cykel eller bil, pludselig går noget bare i stykker, altid lige når det ikke skal. Det kan undrer mig meget, og man finder de så belastende ..


    Eller bare sådan pludselig står en harddisk af, eller man mister en masse vigtig data, kunne være opgaver til skolen eller lignede ..


    Anyway, det var lidt et sidespring ... Der skal vel noget negativt til, før det kan være positivt :)