En god pokerside

  • Hejsa


    Jeg har nu i længere stykke tid spillet poker og kunne godt tænke mig at prøve med rigtige penge. Men jeg kan desværre ikke bestemme mig for, hvilken side jeg skal bruge.
    Jeg har både prøvet at høre lidt omkring og læse nogen af de ældre tråde her på forumet. Ting ændrer sig dog med tiden og det kunne jo tænkes, at der var nogen nye og bedre sider nu om dage.


    Derudover ville jeg lige høre omkring Scandicbookmarkers. I den her tråd er der et par stykker, der fraråder at bruge Scandic til poker. Samtidig har jeg flere gange fået selv samme side anbefalet af nogen af mine venner. Hvis folk har erfaring med Scandic, må I meget gerne sige frem :)


    På forhånd tak :)

  • Mermaid Poker, helt klart! Der er mange danskere, det har EU licens og er ret lækkert. Ellers er Nordic Bet også et fremragende sted :)

  • MermaidPoker ser da ganske fint ud, det vil jeg helt bestemt overveje. Googlede lige hurtigt og det ser ud til, at du ikke er den eneste, der er glad for Mermaid... det er jo altid noget ;) hehe
    Hvis der er flere der har forslag, må I meget gerne sige til :)

  • Det blev så Mermaid Poker :) Går lidt langsomt (længe siden jeg har prøvet at spille med rigtige penge, hehe), men jeg vinder da alle de hænder jegs spiller med.. det er jo altid noget. Mange tak for hjælpen :)
    Lukker bare tråden her...