Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. oktober 2009, 17:21

Hejsa

Jeg har nu i længere stykke tid spillet poker og kunne godt tænke mig at prøve med rigtige penge. Men jeg kan desværre ikke bestemme mig for, hvilken side jeg skal bruge.
Jeg har både prøvet at høre lidt omkring og læse nogen af de ældre tråde her på forumet. Ting ændrer sig dog med tiden og det kunne jo tænkes, at der var nogen nye og bedre sider nu om dage.

Derudover ville jeg lige høre omkring Scandicbookmarkers. I den her tråd er der et par stykker, der fraråder at bruge Scandic til poker. Samtidig har jeg flere gange fået selv samme side anbefalet af nogen af mine venner. Hvis folk har erfaring med Scandic, må I meget gerne sige frem :)

På forhånd tak :)

"Play like it's your last play!"

2

mandag, 12. oktober 2009, 17:30

Mermaid Poker, helt klart! Der er mange danskere, det har EU licens og er ret lækkert. Ellers er Nordic Bet også et fremragende sted :)

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

3

mandag, 12. oktober 2009, 19:48

MermaidPoker ser da ganske fint ud, det vil jeg helt bestemt overveje. Googlede lige hurtigt og det ser ud til, at du ikke er den eneste, der er glad for Mermaid... det er jo altid noget ;) hehe
Hvis der er flere der har forslag, må I meget gerne sige til :)

4

mandag, 12. oktober 2009, 20:08

Poker stars

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
Corsair 550W - Maxtor 250GB
Antec p182

5

mandag, 12. oktober 2009, 23:18

Det blev så Mermaid Poker :) Går lidt langsomt (længe siden jeg har prøvet at spille med rigtige penge, hehe), men jeg vinder da alle de hænder jegs spiller med.. det er jo altid noget. Mange tak for hjælpen :)
Lukker bare tråden her...

Seneste tests og artikler

2

Raijintek Themis EVO

Raijintek har meldt sig på ban
Læs Mere

0

Logitech G240 og Logitech G600 video review

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

2

MSI Radeon R9 270 Gaming OC Edition 2GB

Så er Tweak.dk endnu en gang k
Læs Mere

4

Thermalright High Riser series HR-22

Vi kender alle serierne af luf
Læs Mere
Seneste nyheder

0

The Amazing Spider Man 2 til Xbox One bliver forsinket

Det var forventet at spillet T
Læs Mere

0

Sony Xperia Z2 smartphone får mindre opdatering

Her hjemme går vi stadig og ve
Læs Mere

0

Sony Xperia Z Ultra tæt på Android 4.4.3

Der er godt nyt til de mange S
Læs Mere

0

Sony har solgt over 7 millioner Playstation 4 konsoller

Sony har annonceret, at der er
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.