Connectable:No Utorrent !?

  • Hey har et lille problem med mit utorrent for den siger jeg er Connectable: No og har været inde på http://www.portforward.com og følge den til punkt og det virker heller ik har lavet porte i min router men den siger stadig af den ik kan komme igemmen har været inde i min Firewall og lave en port derinde men intet sker. det er det sammen som før..! nogle der ved hva jeg kan gøre for af få en port åbnet.!?!?


    og det er vista jeg har på min com.


    håber i kan hjælpe mig da min ratio ik er særlig høj heller..:(

  • Du ska åbne porten du vil ha og ladvær med at brug port 6667 da den som regl er lukket mange steder, så når du har åbnet porten i din router og smækket den ind i µTorrent så kan du evt. gi dig selv manuel ip i din Windows så skulle det gerne køre.

  • Problemet er af jeg har gjort det uden af det virker desværre og har genstartet min router flere gange....! kan det have noget af gøre med af jeg har min router til en trådløs router men har så både kabel i både til min og til kæresten..?


    kan den Trådløse router have noget af gøre med det..?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Important
    ingen der kan hjælpe..?


    Tror nærmere at folk er tilbageholdende med at hjælpe, da det er, (ihvertfald tæt på at være...), på kant med reglerne på forummet ;)

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Okay hmm hvis man læste reglerne herinde ville man vide af det ik er på kant af reglerne


    Citeret direkte fra reglerne:
    "Da Bittorrent efterhånden er en så anerkendt klient til download af f.eks. trailere, linuxdistro's osv - er folk velkomne til at debatere denne klient."


    så i må meget gerne hjælpe mig.:) håber ik i holder jer tilbage nu..!