• Jeg er ved at være godt træt af min blender når jeg skal knuse is. Det den gør er at den forvandler isterningerne til "sne", altså fuldstændig pulveriseret. Kunne bare være rart at knuse is så det bare ligner lidt det de har på barer rundt omkring


    Findes der en god blener til at knuse is, eller skal man have sådan en isknuser med håndtag, eller hvad hulen gør I?


    Det skal ikke været noget vildt dyrt.....
    Jeg har kigget lidt rundt på google og synes ikke rigtig jeg kan finde noget.


    Rart at få nogle råd fra nogen der ved hvordan man gør det:-)


  • Jeg mener at hvis du smider lidt væde i sammen med isen, så bliver det ikke så fint hakket.

  • Har ikke prøvet det på vores, men der er jo et "program" decideret til is.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Viskestykke og kødhammer - go!


    Min metode ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Også den bedste! Hvem vil have en mojito med ens stykker is? :D


    Har lige afprøvet den, og den er yderst efektik :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Bare ikke det sejeste partytrick lige at hive kødhammeren frem :)) har også hørt tricket med en smule vand sammen med isterningerne


    Der er nu heller ikke noget sejt ved en isterningeknuser. De larmer ad h... til. I hvertfald dem jeg har set. Det sejeste er i mine øjne at have de knuste isterninger klar når de skal bruges. Om de så tidligere er knust med en professionel isknuser eller en kødhammer er for så vidt lige gyldigt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Bare ikke det sejeste partytrick lige at hive kødhammeren frem :)) har også hørt tricket med en smule vand sammen med isterningerne


    Det kommer sku an på hvem du fester med :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Du læste vist forkert.. jeg sagde ikke hive kødFLØJTEN frem :))


    Her går vi og snakker om is, og så skal du til at hive det smuds der frem, puha! :razz:

  • Du kan bruge tricket med viskestykke og en hammer men du kan også købe isknusere til en fair pris. Tjek udvalget ud på den her side: BarShoppen
    De har også en masse andre ting som måske ku være gode at have i hjemmebaren :)


    Personligt bruger jeg et Shaker Tin og min stål muddler til at knuse isen med. Så bliver det groft og sviner ik så meget :)