Så kan man tale om ikke at ku se forskel fra 3D til virkelighed!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woqini
    Hvornår ser ingame grafikken sådan ud i PC spil :crazyeyes: det er sgu godt nok imponerende.


    Ja prøv og forestil dig når det kommer til at se sådan ud. Det bliver jo sindsygt!


    .. Men på en måde også ret skræmmende! Tænk på når det bliver normalt at kunne lave sådanne billeder. De forkerte mennesker vil jo udnytte det i den grad og hvad vil det ikke føre til!

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Er det bare mig, eller har man ikke kunnet gøre det så flot i nogle år efterhånden? Altså så længe det bare er still billeder?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woqini
    Ja, fotos som bevismateriale i politisager kan jo så godt lægges på hylden.


    hvis man ser godt efter på mange af billederne kan man sagtens se med det blotte øje at det ikke ser helt naturligt ud


    flot er det, og mange billeder har mange fine detaljer der virker overbevisende


    togene ser meget realistiske ud syntes jeg

  • Det er sindssygt hvad de kan lave
    Men vil også sige at det er nemmest at se på Obama og ulven, men man skal alligevel have et godt øje for det.


    kan ikke vente til alm. computere kan render den slags i realtime, men på det punkt skal vi nok heller ikke vente så længe, måske til 2015-2020

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Hvis man får stukket denne række billeder op på skærmen, samt en masse andre som er taget med kamera, tror jeg nu kun det er Obama og Flodhesten jeg ville være sikker på var tegnet. De andre synes jeg nu faktisk bare ligner nogle rigtig flotte kamera billeder.
    Opstillingerne af bolig-tam tam, kan ligeså godt ligne noget fra en møbelforretning, bare en anelse mere hjemligt.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Teknikken kaldes ray-tracing og er blevet brugt i nogle år efterhånden. Problemet er bare at det er så krævende at vi nok stædig er mange, mange år fra at det kan blive brugt i real-time.

    CPU: Q9550 C1@3.6GHz (med lapped TRUE)
    MB: Gigabyte X48-DS4
    RAM: 8GB Kingston HyperX(5300) 800 MHz 5-5-5-15
    GPU: Sapphire ATI Radeon HD 4870X2
    PWS: Corsair HX 1000W
    Case: Antec 1200