[25/9 - 1/10] Udsigten fra dit vindue

  • Vi havde en ret lige afstemning til denne uge, så jeg har trukket lod mellem de forslag der stod lige. Ugens udfordring er derfor:


    Udsigten fra dit vindue


    Jeg vil dog gerne genbruge flere af denne uges forslag i afstemningen i næste uge alt efter hvor mange forslag der ellers kommer ind.







    Hvad går det ud på?
    Det handler om, at en fra teamet stiller en udfordring hver fredag. I har derefter indtil torsdag ugen efter til at løse udfordringen.


    Kan jeg vinde noget?
    Nej, der er intet på højkant. Vi gør det udelukkende fordi vi synes det kunne være et sjovt og hyggeligt tiltag på Tweak.dk, og håber derfor bare, at I gerne vil lege med.


    Du kan heller ikke booste din rang ved at deltage, indlæg i denne afdeling tæller nemlig ikke med i det samlede regnskab ;)


    Hvordan løser jeg en udfordring?
    Du løser en udfordring ved at tage et billede af det. Billedet skal efterfølgende tilføjes i den tråd der bliver oprettet til den pågældende udfordring.


    Lad os komme med et eksempel:


    Tweak of the week: Hvilke sko bruger du mest?


    Så tager du et billede af de sko du bruger mest, og laver et reply i tråden hvor billedet er vedhæftet. Simpelt? Ja egentlig - det er heller ikke meningen, at det skal være sværere ;)


    Kan jeg komme med forslag til en udfordring?
    Selvfølgelig! Der vil blive oprettet en særskilt tråd hvor du kan komme med et forslag. Efterfølgende vil der så blive oprettet en afstemning hvor I får lov til at stemme på næste uges udfordring.



    Husk: Du kan altid anvende Peecee.dk til at uploade dit billede til den ugentlige udfordring.

  • http://peecee.dk/uploads/092009/DSC01272.JPG


    bor ude på lars tyndskids mark (0,5 km fra Sæby)


    // Billede lavet til link pga. for stor størrelse, husk nu max: 735x600 :)
    // David

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Her er min :) :


    Godt nok et dårligt kamera som er i sådan en Nokia E71
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092009/26092009032_big_thumb.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Højre:


    Du må sgu godt nok drikke dig fuld i weekenderne, når du kun har 15 meter hjem fra daisy :D


    edit: og så fandt man også lige ud af hvem du er :) Hvordan fanden har du råd til at bo der, når du blot er Vk'er :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    Du må sgu godt nok drikke dig fuld i weekenderne, når du kun har 15 meter hjem fra daisy :D


    edit: og så fandt man også lige ud af hvem du er :) Hvordan fanden har du råd til at bo der, når du blot er Vk'er :D


    1: JA! Og der er gratis entré til mig, fordi jeg bor så tæt på (det får man hvis man har støjgener fra Daisy).


    2: Bor med en mor og en søster i en 7 måneder endnu ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    1: JA! Og der er gratis entré til mig, fordi jeg bor så tæt på (det får man hvis man har støjgener fra Daisy).


    2: Bor med en mor og en søster i en 7 måneder endnu ;)


    Det er fandme gode forhold :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Fra stuen og fra sove værelset.


    Skønt at bo så tæt på Superbest? :D Jeg synes ihvertfald det super (bor selv 100m fra en), selvom varerne sommetider kan fås billigere andre steder.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Skønt at bo så tæt på Superbest? :D Jeg synes ihvertfald det super (bor selv 100m fra en), selvom varerne sommetider kan fås billigere andre steder.


    Ja de kan fås billigere hos både netto og aldi, men det er nu dejligt det ligger så tæt på :D Og så har de nogle gode tilbud engang i mellem.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • [quote]Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Tja. det er så min udsigt. Ikke det store og sige der.


    Det ser da idyllisk ud :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Det ser da idyllisk ud :)


    ja gør det ikk.. :D Jeg elsker satme at bo her ude på landet. Dejlige vestjylland. :roller:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650