Flash din edderkop!

  • Fik mig lige en overraskelse, da konen atter påpegede at der var en edderkop på badeværelset.
    Hvor stor kan en dansk edderkop blive, for den der var da godt nok ulækker.


    Kan det være en import da vi har fået en masse varer fra thailand for nogle uger siden?

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Er knaldhamrende ligeglad hvad slags det er, bare du har slået den IHJEL!!! :crazyeyes:
    Hader de bæster....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det kan sagtens være import.


    Det er da ikke så lang tid siden at nogle her fra Danmark fandt den sorte enke (en edderkop) i en bil de havde fået importeret ind fra USA.


    Garagen blev sprøjtet sønder og sammen med gift for at de kunne være sikker på den og måske andre blev slået ihjel

  • Det sker også tit at der dukker diverse dyr med frugt og grøntsager (og andet for den sags skyld), der bliver importeret fra "de varme lande". Her i blandt også sorte enker.


    Jeg finder edderkopper meget interessante. Dog helst i terrarier, artikler og naturprogrammer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bld
    Nogle edderkopper er utroligt behagelige, det er dem som laver et fint spind, og som bare sidder og venter på at der kommer en flue. De skal ikke kravle rundt alle mulige mærkelige steder, og så ikke blive for store.
    Derimod kan jeg bare ikke tage fluer. Godt nok et af de mest irriterende dyr der findes.


    Det kan jeg love dig for at du ikke er den eneste der synes..


    Hader dem også som pesten X(

  • Jeg vil gerne bytte min edderkop med en flue, hvis nogen er interesseret :D

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240



  • Den lå helt stille på jorden ved en træstup, så tog den og lagde den fint til rette for at tage billede..


    0,000002 sekunder efter jeg havde taget det 2. billede rejste den sig op og
    piskede ind i skyggen..


    Billederne er taget på vores første tur til Argentina.

  • Den ser satme os klam ud Bubbi! :ph34r:
    Såå tag lige og skaler billede 2 ned i 735x600 som er maks størrelsen ikke? :) Det er lige lidt for stort pt.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Har du nogen kvittering på den og hvor brugt er den? :))


    Nej desværre, men har original emballage.


    Den er dog lettere beskadiget, men der er stadig 1½ års fabriks garanti. Måske kan du RMA den.
    Den har være clocket til 16 ben og 32 silk threads, men kører den med 12 ben til 24/7 brug på vand.


    Den er 100% stabil og scorer 13000 i Spidermark06.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Hm. Det minder mig om igår, da der kom en edderkop kravlende på muren da jeg vågnede.. fik dog ikke taget et billed da jeg gik i panik og gav den et smølfespart...


    .. siden har jeg ikke set den.


    ps. den var klam

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Den du har taget Skjold, er temmelig normal, men Bubbis der imod kender jeg sgu ikke lige :D . Den ser sgu herlig ud.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Stadig for stor til min smag.


    Bubbi snyder, han rejser helt til argentina for at finde dem.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Ja den er en normal spiderman som urbananen siger. Jeg har også haft en der var lige så stor :D Du skal da bare være glad for den ikke er i det soveværelse ;) Også når man myrder den med noget papir. kan man høre det siger kvas!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Den ser satme os klam ud Bubbi! :ph34r:
    Såå tag lige og skaler billede 2 ned i 735x600 som er maks størrelsen ikke? :) Det er lige lidt for stort pt.


    Tosset..
    Har ikke opdaget i ændrede det fra 800x600 til MEGET LILLE..
    Det er sjovt.. Resten af verden går den anden vej..
    Vi sidder snart alle med skærme der kan køre FullHD og derover,
    og så skal vi poste mindre og mindre billeder.. :T


    Jeg måske er det kun mig..

    Men her er mine to billeder igen for dem der ikke kan se det på deres små bitte bitte skærme.:


    Happy? :T Uuuhhhh scary spider!!!


  • Kan være vi skal indføre en minimums størrelse også? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2