Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 21. september 2009, 20:45

Hej

Jeg har for 10dage siden købt en Samsung fladskærm over elgiganten hjemmeside til 5.789kr.

Jeg har så modtaget det idag og pengene bliver trukket imorn, da de ikke er trukket idag.

Jeg fik at vide idag at selv samme TV er på tilbud til 4.999kr i forretningen.

Min chef mener altså hvis jeg går ud i forretningen, ville jeg kunne få de 789kr retur.
Jeg mener han kaldte det prisgaranti.

Nogen der ved noget om dette?

2

mandag, 21. september 2009, 20:54

Det kommer helt an på butikkens egen regler. Der er ingen love omkring det.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

3

mandag, 21. september 2009, 21:04

Som Jacob skriver så er det op til butikkens politik og velvillighed. Tjek deres hjemmeside om der evt. står noget om det og/eller ring til dem i morgen. Hvis du bor i nærheden kan du også smutte forbi.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

4

mandag, 21. september 2009, 21:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer
Hej

Jeg har for 10dage siden købt en Samsung fladskærm over elgiganten hjemmeside til 5.789kr.

Jeg har så modtaget det idag og pengene bliver trukket imorn, da de ikke er trukket idag.

Jeg fik at vide idag at selv samme TV er på tilbud til 4.999kr i forretningen.

Min chef mener altså hvis jeg går ud i forretningen, ville jeg kunne få de 789kr retur.
Jeg mener han kaldte det prisgaranti.

Nogen der ved noget om dette?

har du hentet tv'et i butikken eller blev det tilsendt?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

5

mandag, 21. september 2009, 21:11

Hvis du har handlet det over deres hjemmeside som du skriver har du 14 dages returret, så tag ud til dem og bed om differencen eller smid tv'et tilbage i hovedet på dem og køb det samme igen til den nye lave pris :9xo

Jeg ved ihvertfald at vi i Fona giver differencen tilbage hvis det er inden 14 dage, for det har jeg selv gjort for en kunde for et stykke tid siden med en iPod. :)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

6

mandag, 21. september 2009, 21:45

Hvis du har betalt med MasterCard kan du også få differancen tilbage.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

7

tirsdag, 22. september 2009, 06:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque

Øhh, hvorfor det. Den har jeg ikke hørt før?

/ask

8

tirsdag, 22. september 2009, 08:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque

what?!

Du kan benytte dig af dine 14 dages returret. Hvilket vil sige at du får det beløb tilbage du har givet.
Så kan du jo bare købe tv igen. Eller hvis dem i EL-giganten er lidt smarte, kan de bare udbetale de penge. :)

9

tirsdag, 22. september 2009, 08:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af c4m3d
Du kan benytte dig af dine 14 dages returret. Hvilket vil sige at du får det beløb tilbage du har givet.
Så kan du jo bare købe tv igen. Eller hvis dem i EL-giganten er lidt smarte, kan de bare udbetale de penge. :)

Det er kun ved fjernkoeb (dvs koebt og betalt over nettet/telefonen eller lign.) at man har returret.

/ask

10

tirsdag, 22. september 2009, 09:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af jacobask

Citeret

Oprindeligt indlæg af c4m3d

Det er kun ved fjernkoeb (dvs koebt og betalt over nettet/telefonen eller lign.) at man har returret.

/ask

Og nu skriver Shooger jo også at han har handlet på El gigantens hjemmeside :)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

11

tirsdag, 22. september 2009, 09:46

Som en start kan han jo lige høre om de vil give differencen retur. Hvis de vil det er der jo ingen grund til at returnere tv'et.

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

12

tirsdag, 22. september 2009, 09:47

Den der med mastercard er vist den her:
https://www.lsb.dk/lsb/content/produkter…nti/Prisgaranti

Mener også jeg selv har det - men kræver vist et Mastercard Gold/Plus/Extra, da det er en tillægsservice

Core i7-4790K @ 5 GHz
ASUS Maximus VII Formula
32 GB DDR3-2400 C10
MSI GeForce GTX 970 OC SLI
2x 256GB Samsung 850 Pro
Corsair Carbide Air 540
1.3 kW OCZ PSU

13

tirsdag, 22. september 2009, 10:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af xt0m
Den der med mastercard er vist den her:
https://www.lsb.dk/lsb/content/produkter…nti/Prisgaranti

Mener også jeg selv har det - men kræver vist et Mastercard Gold/Plus/Extra, da det er en tillægsservice

Står jo også at det skal være til normalpris man finder den lavere..
Og ikke som udsalgspris, køtilbud eller lignende.
Den kommer de fleste butikker uden om, da de stort set altid har deres varer på udsalg,
og aldrig har sogt dem til det de kalder "normalpris".

14

tirsdag, 22. september 2009, 21:28

Hvis du virkelig gerne vil bøvlet igennem med den slat penge, havde jeg nok bare nævnt at jeg ville benytte mig af retur-retten som der jo er på nethandel, og derefter købe et til 4.999. Hvis de så er flinke, så giver de dig penge inden du sender, så de slipper for bøvlet. Men måske er personen i telefonen ligeglad.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx970 Strix OC, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

15

tirsdag, 22. september 2009, 21:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af urbananen
Hvis du virkelig gerne vil bøvlet igennem med den slat penge, havde jeg nok bare nævnt at jeg ville benytte mig af retur-retten som der jo er på nethandel, og derefter købe et til 4.999. Hvis de så er flinke, så giver de dig penge inden du sender, så de slipper for bøvlet. Men måske er personen i telefonen ligeglad.

ved godt 800kr er ikke alverden men hvorfor skulle jeg snyde mig selv? for 800kr kunne jeg få væg ophænget til mit tv;)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Shooqer" (22.09.2009, 22:35)

16

onsdag, 23. september 2009, 17:32

Fandt du ud af noget. Ville de give dig pengene retur?

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

17

onsdag, 23. september 2009, 18:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna
Fandt du ud af noget. Ville de give dig pengene retur?

Anders

Jeg kørte ud i Aalborg afd. og blev bedt om at skulle kontakte dem over nettet, da det er dem der har solgt mig det.

Jeg skrev så til dem igår, og nu venter jeg bare på svar.

18

torsdag, 24. september 2009, 11:19

Citeret

ved godt 800kr er ikke alverden men hvorfor skulle jeg snyde mig selv? for 800kr kunne jeg få væg ophænget til mit tv;)

800,- er sgu mange penge. Du skal bare få de penge retur. Og jeg er sikker på, at du sagtens kan få en aftale med dem om det.

19

torsdag, 24. september 2009, 17:09

Så er der nyt i sagen

Skrev en mail til dem i dag, for at hører om hvordan det gik.

Jeg kiggede bagefter på min netbank da det er lønningsdag, og der stod 790kr tilbagebetalt fra elgiganten.

Kun ++++++ herfra.

Der kalder jeg sq service.

20

torsdag, 24. september 2009, 18:35

Det var sgu godt at høre du slap for besvær i den sag.
Altid noget det ikke kun er nødder som sidder bag skærmen hos Elgiganten.

De plejer trods alt at være temmelig tunge at danse med

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx970 Strix OC, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

21

torsdag, 24. september 2009, 18:42

Citeret

Så er der nyt i sagen

Skrev en mail til dem i dag, for at hører om hvordan det gik.

Jeg kiggede bagefter på min netbank da det er lønningsdag, og der stod 790kr tilbagebetalt fra elgiganten.

Kun ++++++ herfra.

Der kalder jeg sq service.

Dejligt at høre at de kan yde god service. Man hører tit skrækhistorier fra de store elektronikkæder som elgiganten og Fona. Rart at det også kan gå den anden vej.

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

MSI Radeon R9 390X Gaming 8G

Mens vi venter spændt på at se Radeon R9 Fury og Nano på Tweak.dk redaktionen, kan vi nu stolt præsentere jer
Læs Mere

Driveclub - PlayStation 4

Vi går nu i en lidt anden retning, end vi er vant til her på Tweak.dk - og så alligevel ikke. Vi har nemlig va
Læs Mere

Scythe Ninja 4 CPU køler

Den japanske kølerproducent Scythe er kendt for, at lave nogle gode store kølere til luft. Det er også en luft
Læs Mere

Tweak.dk unboxer tre ASUS Strix Radeon 300-series grafikkort

Så blev det Tweak.dks tur til at modtage ASUS Strix grafikkort fra Radeon 300-serien til test, og derfor skal
Læs Mere

Koola viser, hvad Unreal Engine 4 kan

Storbrugeren af Unreal Engines forum, Koola, har endnu engang vist os screenshots og et stykke video, der vise
Læs Mere

Det er officielt! EU bliver roamingfri i 2017

I nat blev det afgjort, at hele EU skal gøres roamingfrit inden juli 2017. Altså kan vi se frem til, at det bl
Læs Mere

GIVEAWAY! Vind med Alphacool, Aquatuning og Tweak.dk!

Temperaturen siges at ramme de 30 grader i næste uge, og så sveder vores computere næsten lige så meget, som v
Læs Mere

Ekstremt hukommelseskort fra SanDisk ser dagens lys

Da SanDisk i sin tid præsenterede hukommelseskortet Ultra microSDXC UHS-I Premium Edition, der har en kapacite
Læs Mere

Computerspil får gamere til at tabe sig

Har du en smule for meget på sidebenene, men er det samtidig sjovere at sidde foran skærmen end at slæbe din b
Læs Mere

AMD på Microsoft-hænder?

AMD er åbenbart et utroligt spændende og eftertragtet firma at være ejer af, for der går næsten ikke en uge, f
Læs Mere

Mystisk #BaldursGate nedtælling dukket op på nettet

Der er dukket en mystisk nedtællingstimer op på nettet, der i skrivende stund har ca. 10 dage tilbage. Nedtæll
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.