Aah. Nyt anlæg :-)

  • Nice. Tillykke med det! :D Og den sub ser da godt nok ond ud.. haha :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Arr.. Drømmen er det vel ikke..
    Det er trods alt en Mentor center, og ikke Ikon som resten af systemet.. Så der går vel kun små 5 år før du har overbevist dig selv om at du ligeså godt kan følge Mentor-bølgen :D .

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Ser godt ud :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Arr.. Drømmen er det vel ikke..
    Det er trods alt en Mentor center, og ikke Ikon som resten af systemet.. Så der går vel kun små 5 år før du har overbevist dig selv om at du ligeså godt kan følge Mentor-bølgen :D .


    Mentor er også en yderst lækker serie. Kan absolut anbefale subwooferen i serien - specielt, hvis man vil genere folk og fæ :P


    Tillykke med systemet :clap:

  • Rigtig Lækkert setup!!! ;)
    Man er vel lidt misundelig.
    Jeg har "kun" Dali Concept 6 sæt, og en Dali concept 12 sub..
    Jeg har medie centeret som Blu-ray og et lille phillips 9000 serien..


    Ville det ikke være pænere/bedre med at din højre front skal stå der hvor din sub står og stille subben der ud??


    Jeg skal prøve at tage et billede at mit dejlige setup :P kabel kanaler dog ikke sat op endnu, så der er lidt kabel rod :P

  • Så ser ens 2 Concept 8'ere pludselig triste ud :(


    Hehe, tillykke med det! :clap:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    Ville det ikke være pænere/bedre med at din højre front skal stå der hvor din sub står og stille subben der ud??


    Det var også det første jeg tænkte. På den anden side, så vil den ene højttaler så stå i et hjørne og den anden rimelig frit i forhold til.
    Man kunne også have valgt at rykke TV og bord til højre, hvilket ville have skabt symetri...


    Nu er IKON7 jo ikke nogen bassvag højttaler, så pas lidt på med at stille dem så tæt på hjørnerne, da du risikerer at du får gevaldig bulderbas....


    Ellers et fint fint set-up. :D



  • Rigtigt nok, men så vil jeg se det vindue som et "hjørne" da det jo slutter vægen..
    Men det er jo nok bare en smags sag.. Jeg ville i hvert fald have gjort det, netop for at det er det samme på begge sider af skærmen.



    Men er det der virkelig en 55" skærm?? den ser lille ud..

  • ser fandme godt ud men hvordan mon det havde set ud hvis man havde smidt B&W Serie 600 ind i stedet :T


    det ser pisse lækkert ud, dali laver noget lækkert gejl ^^
    så dælme ikk noget med at spille for højt med den sub der ellers er der ikk flere billeder på væggen :razz:

  • Rigtigt nok med højtalerne. Men jeg mener da at man kan indstille på Reciever hvordan højtalerne står i forhold til hinanden??
    Mener jeg i hvert fald jeg har fået gjort på min NAD t753v2..
    Men når jeg når jeg kommer hjem skal jeg tage et billede af mit setup så kan vi jo se lidt forskellige setups :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Rigtigt nok med højtalerne. Men jeg mener da at man kan indstille på Reciever hvordan højtalerne står i forhold til hinanden??
    Mener jeg i hvert fald jeg har fået gjort på min NAD t753v2..
    Men når jeg når jeg kommer hjem skal jeg tage et billede af mit setup så kan vi jo se lidt forskellige setups :D


    Det kan man også. Der sågar en mikrofon med idag, som nogenlunde indstille det. Man placerer den bare på sin lytteposition, hvorefter den indstiller afstanden til de forskellige højtalere.


    Men ulempen med wooferen er nu nok, at den ikke kan justeres i, hvor mange grader den smider bassen rundt i rummet i. Det ville være muligt, hvis man havde valgt Mentor-subben.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Det kan man også. Der sågar en mikrofon med idag, som nogenlunde indstille det. Man placerer den bare på sin lytteposition, hvorefter den indstiller afstanden til de forskellige højtalere.


    Men ulempen med wooferen er nu nok, at den ikke kan justeres i, hvor mange grader den smider bassen rundt i rummet i. Det ville være muligt, hvis man havde valgt Mentor-subben.


    ja ok, jeg har bare den billige Sub 12, der er ikke nogen fancy ting i :D



    jeg har dog et andet problem med min sub, den har en auto funktion som jeg ikke kan få til at funger.e. enten er den altid on ellers er dne altid off.. :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    ser fandme godt ud men hvordan mon det havde set ud hvis man havde smidt B&W Serie 600 ind i stedet :T


    det ser pisse lækkert ud, dali laver noget lækkert gejl ^^
    så dælme ikk noget med at spille for højt med den sub der ellers er der ikk flere billeder på væggen :razz:


    Jamen det med B&W har jeg da et svar på :ph34r:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Og så kommer der lige et spørgsmål til dig Macimuz (samt urbananen), hvor er det tv bord fra? For jeg skal have købt et nyt, og lige præcis det der vil passe perfekt ind. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Og så kommer der lige et spørgsmål til dig Macimuz (samt urbananen), hvor er det tv bord fra? For jeg skal have købt et nyt, og lige præcis det der vil passe perfekt ind. :D


    Hehe, købte mit i Biva for lidt over 3 år siden, men er rimelig sikker på, at de stadigvæk har den.