Et grin eller 2

  • Ik' så heldigt det med æslet.. Med hvad fan*en laver han ude i den mark uden bukser på?!?! Skummelt... 8o


    Den med katten oplever vi tit her... Vi har 2 killinger der 100% tror det er større og stærkere end de 2 voksne katte vi har.. :T

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Ik' så heldigt det med æslet.. Med hvad fan*en laver han ude i den mark uden bukser på?!?! Skummelt... 8o


    Tænkte præcis det samme. Men go griner er det da :D Mon man er galt på den hvis man blev lidt smålystig af den video ? ;)

  • Quote

    Originally posted by Todi


    Tænkte præcis det samme. Men go griner er det da :D Mon man er galt på den hvis man blev lidt smålystig af den video ? ;)


    *LOL*
    Om ikke andet kan man da få en griner over jeres kommentarer. ;):))

  • Quote

    Originally posted by Todi


    Tænkte præcis det samme. Men go griner er det da :D Mon man er galt på den hvis man blev lidt smålystig af den video ? ;)



    Ja du er syg knægt 8o he he

  • eeej mand, kæft en kegle ham den tykke dér...hvis han dog bare gad at tage sig 2 sekunder til lige at trække de bukser på plads...mon ik han så kunne springe ud igennem hegnet der er et par meter ved siden? hvorfor i alverden skal han begynde at løbe ud på marken i stedet, når han godt ved han ikke kan slippe væk fra sådan et lystigt æsel...?


    og *jees* man render sq da ikke ud på en dyremark for at crappe..han kan vel finde et andet sted så...jeg syns det er fryd for ham når han er så dum...

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    eeej mand, kæft en kegle ham den tykke dér...hvis han dog bare gad at tage sig 2 sekunder til lige at trække de bukser på plads...mon ik han så kunne springe ud igennem hegnet der er et par meter ved siden? hvorfor i alverden skal han begynde at løbe ud på marken i stedet, når han godt ved han ikke kan slippe væk fra sådan et lystigt æsel...?


    og *jees* man render sq da ikke ud på en dyremark for at crappe..han kan vel finde et andet sted så...jeg syns det er fryd for ham når han er så dum...


    Jeg ved heller ikke lige hvad de har gang i, men der står en flok og griner bagved. Det høres tydeligt.
    Synes da også det er ret morsomt, at man til tider ikke kan se hvad der er æselr*v og mennesker*v. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg ved heller ikke lige hvad de har gang i, men der står en flok og griner bagved. Det høres tydeligt.
    Synes da også det er ret morsomt, at man til tider ikke kan se hvad der er æselr*v og mennesker*v. ;)


    haha, jovist er den sjov, men jeg syns alligevel det er lidt annoying at han dog ik bare kan tage de bukser på...sådan en stor fed pauseklovn! :]

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    haha, jovist er den sjov, men jeg syns alligevel det er lidt annoying at han dog ik bare kan tage de bukser på...sådan en stor fed pauseklovn! :]


    Lad nu bare manden. Han fik da næsten noget donkeydiller. Tror DarkhorZe har ret. Han kan lide det. :))


    Har du set at jeg har været inde og skrive i Team forum i dag ?..... *GGG* ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Lad nu bare manden. Han fik da næsten noget donkeydiller. Tror DarkhorZe har ret. Han kan lide det. :))


    Har du set at jeg har været inde og skrive i Team forum i dag ?..... *GGG* ;)


    hehe *G* :))


    nej, hvordan skulle jeg kunne komme ind på team forummet? eller dvs.
    edit: nå nu så jeg den...ja, du er sq blevet VIP hva Hans? :)) ;)

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    edit: nå nu så jeg den...ja, du er sq blevet VIP hva Hans? :)) ;)


    Jeps. Faktisk ved et tilfælde.... ;):))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he - ja du nåede lige at smide et indlæg inden den røg i teamforummet ;)


    Ej, altså Aerial, nu var jeg lige ved at bilde Zigiro ind, at jeg er blevet VIP....*LOL* ;)


    Jeg er i hvert fald VFP...Very fast person... *G* :))