Hader det når man står uden cykel!

  • Lad mig starte som følgende...!
    Fuck cykeltyve.


    En fin dag på arbejdet med en hyggelig atmosfære hvor tiden fløj bort. Kammeraten lånte min Scott MTB til 17k og jeg kørte selv på min egen Wilier racer til 13k. De stod lige ved siden af hinanden, ved indgang til mit arbejde. De stod sågar aller bagerst i cykel"garagen" som er en del af bygningen og som jeg fejlagtig troede var videoovervåget. På trods af skilte med advarsel om videoovervågning og reelle videokameraer som pegede mod alle retninger.


    Nå men, jeg har klædt om efter en fin arbejdsdag, og glædet mig til at skulle ud og cykle med min kammerat. Så kommer jeg ud til min cykel(Wilier), og ser så at MTB'en er pist væk...! Nogen har taget lortet...
    Jeg går så ind til dem som står for overvågningen, og siger min cykel er stjålet, og at jeg gerne vil se videoen for at se hvem der har neglet den, og får så bare at vide at overvågningen ikke kører!!! Fedt...
    Videoovervågning, skilte, og personaleindgang. Alligevel findes der nogen som er frække nok til at gå ind - tage cyklen - løfte cyklen ud gennem indgang - smide cyklen på en trailer eller bag i en bil, og så køre væk.


    Men hvis der er nogen der ser en kører rundt på, eller sælger en helt ny Scott mountainbike med rød flaskeholder i Aalborg må I meget gerne skrive.
    Havde forsikringslås på den, og anmelder den med det samme, og forsikring er ikke noget problem.
    Men fuck hvor jeg hader folk der stjæler!

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Skal da nok holde øje i Skalborg området :) Fandme "trælst" at nogle folk ikke kan holde sig fra andres ting!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Røv træls X( Ved godt hvordan du har det Slammand! Har været der. Der ville sq komme en dyr tandlæge regning hvis jeg mødte ham der nappede min cykel den gang :boxing: :boxed:
    Fatter ikke at folk kan få sig selv til det!

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Jeg ved godt jeg har undladt model og helt specifikke navne. Men det skyldtes at jeg vil prøve at finde den ved et eventuelt salg på nettet. Jeg undgår at de kan søge på cyklens navn eller mit arbejde for at jeg kan holde mig lidt i skjul fra google...


    Men cyklen ser ud som følger og havde som sagt en rød flaskeholder på tværrøret (kan være blevet fjernet)
    [Blocked Image: http://www.heino-cykler.dk/Tools/Images/Resize.ashx/78ee1933-9143-4c9d-a35d-04309ea8b768/400x400/Scale_30+(Custom).jpg]

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Super træls.


    Men forstår ikke at du tør stille en 17k cykel så frit fremme.


    Mine cykler en racer til ca. 22k og en MTB til 10k står begge låst inde i huset og kører aldrig på dem i byen. - De bliver kun brugt til løb/træning.


    Der har jeg en 5år gammel MTB (udmærket cykel faktisk) som jeg ikke er hlet så ked af at miste, som de andre to.

  • Kender det alt for godt..


    Igennem årene har jeg fået stjålet en Marin Indian Fire Trail, en Mongoose, en DiamondBack, en Cube og sidst min kære Klein attitude. Har ikke gidet at købe ny cykel siden min Klein blev stjålet for 4 år siden ;)