HTC Hero Update

  • Så drenge og evt. piger, der er kommet en ny ROM/update til jeres hero :D


    http://www.htc.com/dk/SupportV…spx?dl_id=671&news_id=254


    Jeg har smidt den på min og synes at min hero er hurtigere nu.


    Husk at lave en backup af jeres data, inden i skifter rom, ellers er det hele Vææææk :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"


  • Yay så snart arbejdet er ovre skal jeg lige ha leget lidt med det! :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Så fik jeg den lagt ind og kan kun sige: damn det har gjort en forskel! At skifte mellem "scener" er blevet meget hurtigere og mere flydende nu. Eneste minus er jo så at alle ens apps skal hentes igen, men tilgengæld kunne jeg vælge dansk sprog nu så alle de std. menuer og apps er danske :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja min er også blevet mere flydende, i menu'erne :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Hej Tweak
    På HTC's hjemmeside står der en advarsel om at alt slettes fra telefonen når man foretager denne opdatering. Det lyder lidt langt ude i mine ører, det er en ommer HTC.
    Men kan man gøre noget selv andet end at putte kablet i sin pc og køre en Synch?
    Hvad er det man mister?
    Jeg har jo ikke meget lyst til at miste SMS-historik, emails og slet ikke at oprette email-konti og facebook-profil osv. igen - det er noget man bruger pænt meget tid på inden man er tilfreds.
    Så hvad sker der helt nøjagtigt når man installerer ny ROM?


  • Du mister desværre hele lortet ,dvs. du står med en telefon der er fuldstændig som da du tændte den første gang. Jeg ved der er nogle backup programmer på market til at gemme apps på SD kortet, men configs af f.eks. mail osv. er jeg ikke så sikker på.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Du mister desværre hele lortet ,dvs. du står med en telefon der er fuldstændig som da du tændte den første gang. Jeg ved der er nogle backup programmer på market til at gemme apps på SD kortet, men configs af f.eks. mail osv. er jeg ikke så sikker på.


    Skidt med applikationerne, de er til at hente igen.
    Indstillingerne er til gengæld noget der skal overleve ligesom al kommunikationshistorik.
    HTC kom nu ind i kampen og kode noget ordentligt istedet for at nedgøre os brugere på den måde.
    Det er simpelthen for let sluppet at man ikke kan tage en backup af al det væsentlige og restore det igen bagefter.
    Egentlig er der vel ingen grund til selv en backup/restore, HTC kan vel sørge for det hele i opdateringsproceduren. For ringe, jeg skriver til dem og klager min nød. Hvis de ikke kan gøre det bedre blev det min første og sidste HTC telefon.