Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. september 2009, 01:12

Så drenge og evt. piger, der er kommet en ny ROM/update til jeres hero :D

http://www.htc.com/dk/SupportViewNews.as…671&news_id=254

Jeg har smidt den på min og synes at min hero er hurtigere nu.

Husk at lave en backup af jeres data, inden i skifter rom, ellers er det hele Vææææk :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

2

lørdag, 12. september 2009, 09:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
Så drenge og evt. piger, der er kommet en ny ROM/update til jeres hero :D

http://www.htc.com/dk/SupportViewNews.as…671&news_id=254

Jeg har smidt den på min og synes at min hero er hurtigere nu.

Husk at lave en backup af jeres data, inden i skifter rom, ellers er det hele Vææææk :T

Yay så snart arbejdet er ovre skal jeg lige ha leget lidt med det! :D

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

3

lørdag, 12. september 2009, 19:31

Så fik jeg den lagt ind og kan kun sige: damn det har gjort en forskel! At skifte mellem "scener" er blevet meget hurtigere og mere flydende nu. Eneste minus er jo så at alle ens apps skal hentes igen, men tilgengæld kunne jeg vælge dansk sprog nu så alle de std. menuer og apps er danske :9xo

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

4

lørdag, 12. september 2009, 20:43

Ja min er også blevet mere flydende, i menu'erne :9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

5

onsdag, 21. oktober 2009, 22:10

Hej Tweak
På HTC's hjemmeside står der en advarsel om at alt slettes fra telefonen når man foretager denne opdatering. Det lyder lidt langt ude i mine ører, det er en ommer HTC.
Men kan man gøre noget selv andet end at putte kablet i sin pc og køre en Synch?
Hvad er det man mister?
Jeg har jo ikke meget lyst til at miste SMS-historik, emails og slet ikke at oprette email-konti og facebook-profil osv. igen - det er noget man bruger pænt meget tid på inden man er tilfreds.
Så hvad sker der helt nøjagtigt når man installerer ny ROM?

Hilsen Peter

6

onsdag, 21. oktober 2009, 22:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af PeterLarsen
Hej Tweak
På HTC's hjemmeside står der en advarsel om at alt slettes fra telefonen når man foretager denne opdatering. Det lyder lidt langt ude i mine ører, det er en ommer HTC.
Men kan man gøre noget selv andet end at putte kablet i sin pc og køre en Synch?
Hvad er det man mister?
Jeg har jo ikke meget lyst til at miste SMS-historik, emails og slet ikke at oprette email-konti og facebook-profil osv. igen - det er noget man bruger pænt meget tid på inden man er tilfreds.

Du mister desværre hele lortet ,dvs. du står med en telefon der er fuldstændig som da du tændte den første gang. Jeg ved der er nogle backup programmer på market til at gemme apps på SD kortet, men configs af f.eks. mail osv. er jeg ikke så sikker på.

Tweak.dk på Facebook

7

onsdag, 21. oktober 2009, 23:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Citeret

Oprindeligt indlæg af PeterLarsen
Hej Tweak
Hvad er det man mister?

Du mister desværre hele lortet ,dvs. du står med en telefon der er fuldstændig som da du tændte den første gang. Jeg ved der er nogle backup programmer på market til at gemme apps på SD kortet, men configs af f.eks. mail osv. er jeg ikke så sikker på.

Skidt med applikationerne, de er til at hente igen.
Indstillingerne er til gengæld noget der skal overleve ligesom al kommunikationshistorik.
HTC kom nu ind i kampen og kode noget ordentligt istedet for at nedgøre os brugere på den måde.
Det er simpelthen for let sluppet at man ikke kan tage en backup af al det væsentlige og restore det igen bagefter.
Egentlig er der vel ingen grund til selv en backup/restore, HTC kan vel sørge for det hele i opdateringsproceduren. For ringe, jeg skriver til dem og klager min nød. Hvis de ikke kan gøre det bedre blev det min første og sidste HTC telefon.

Hilsen Peter

Seneste tests og artikler

4

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere
Seneste nyheder

1

NVIDIA sabler prisen på deres GeForce GTX TITAN-Z grafikkort

NVIDIAs absolutte top model in
Læs Mere

0

Nintendo annoncerer Mario Kart 8 DLC Track Packs

Nintendo har annonceret, at de
Læs Mere

1

AMD FX-8370 overclocked til 8722MHz

Den finske overclocker The Sti
Læs Mere

0

Vind et bundkort hvis vi runder 2000 på Facebook

En spændende dag på Tweak.dk o
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.