21

tirsdag, 8. september 2009, 19:25

lol :boxing:

det er sq da totalt 80`er agtigt at rende rundt med en fed pung i baglommen

i københavn er det mere alm. ikke at have en pung, med mindre man er morfar eller ikke går ud
skriver ikke noget om at kortholder er alm.

du skulle bare lade vær med at citere mig til at starte med, postede bare min holdning og var ikke ude efter en diskussion

:cheers:

22

tirsdag, 8. september 2009, 19:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af BUGz

i københavn er det mere alm. ikke at have en pung, med mindre man er morfar eller ikke går ud

du skulle bare lade vær med at citere mig til at starte med, postede bare min holdning og var ikke ude efter en diskussion

80'er agtigt eller ej så går jeg altså med pung det er langt mere praktisk i stedet for sådan en lille plastic dims til sine kort..

23

tirsdag, 8. september 2009, 20:07

Punge er vel ikke mere 80'er-agtig end biler er 50'er-agtig. Og der er jo stadig mange der kører rundt i biler (endda langt flere end dengang), netop fordi det er praktisk og et godt hjælpemiddel. Nu har jeg ikke de store behov for at være følge den mode som alle andre følger så indtil der kommer et bedre alternativ så fortsætter jeg med at have et fast greb om min pung :$

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

24

tirsdag, 8. september 2009, 20:14

Det med pungen må næsten være oplæg til endnu en afstemning.
Jeg går også med pung. Dog sjældent jeg har kontanter på mig.

Ang. topic.. Jaaa.. Ved jeg ærlig talt ikke.. Pungen vil jeg levere tilbage, men hvis der er en ordentlig omgang kontanter, så kunne man jo være fristet.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

25

tirsdag, 8. september 2009, 20:25

Sig mig, hvilken del af københavn bor du i? Punge er vist kun "80'er agtige", hvis man sidder på en skolebænk med G-star jeans og en dåse dax wax i håret.
Heldigvis er min påstand ligeså sand, som din påstand om københavnere og punge. En lækker pung vil i mine øjne altid være bedre end en kortholder.

"Play like it's your last play!"

26

tirsdag, 8. september 2009, 21:47

Jeg forstod tydeligt ikke den besked jeg fik tidligere i dag, så jeg holder lige en uges ferie fra Tweak.dk ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (08.09.2009, 22:07)

27

tirsdag, 8. september 2009, 22:12

Synes da også topic fik en utrolig drejning :P

28

tirsdag, 8. september 2009, 22:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af nitan
Synes da også topic fik en utrolig drejning :P

Ja lad os vende tilbage til det oprindelige formål.

Jeg har stemt, at jeg ville aflevere den med det samme. Min holdning er sådan, fordi jeg vil sætte pris på, at andre vil gøre det samme hvis jeg skulle miste min pung. Det er egentlig ikke penge jeg er ræd for at miste, for jeg har sjældent ret mange kontanter på mig, men alene bøvlet med at skulle skaffe nyt dankort, lånekort til biblioteket, adgangskort til fitness, sygesikringsbevis m.v. er nok til, at jeg vil sætte stor pris på sådan en gestus.

Det bliver heller ikke bedre af, at et fjols sidste år snuppede min mors pung op fra hendes taske foran en blomsterforretning. Personen var snu, og reddede sig 5000 kr. som min mor havde hævet fordi hun skulle til Tyskland dagen efter. Det eneste min mor fik ud af den oplevelse fra at blive nævnt i politiets døgnrapport, og det var en halvdyr fornøjelse for de få linier ;)

29

onsdag, 9. september 2009, 01:47

Jesus Kristus. Godt at se, at det "kun" er halvdelen af dette forums brugere, som er gemene tyveknægte.

Og undskyld hvis det lyder hårdt - men det kan man da ikke have respekt for? Håber vitterligt, at I kun siger det for at være "smarte". Hvordan er det forskelligt fra at fiske den op af en andens lomme - helt ærligt?

30

onsdag, 9. september 2009, 17:57

Finder jeg en 50'er midt på gaden så ryger den lige ned i lommen, finder jeg derimod en pung med en 50'er i, så ville jeg søge ID eller indlevere den til nærmeste politistation.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

31

onsdag, 9. september 2009, 19:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af BUGz

Hvorfor?

Iøvrigt ikke alle der kun har 6 kort i pungen. Jeg har visitkort, bonner og andet i min pung, men sjældent kontanter.

Ps. Vil aflevere pungen - alt andet er mig ulogisk!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (09.09.2009, 19:19)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.