Mythbusters

  • Mythbusters, hvem ser det, hvem gør ikke?
    Jeg vil gerne høre jeres meninger om Mythbuster, da jeg syntes at det kunne være sjovt at høre om, hvad i syntes om det. :crazyeyes:


    Jeg er begyndt at trappe lidt ned på det, da jeg syntes Discovery sender alt for mange genudsendelser..

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Absolut et af mine favorit programmer, desværre har jeg det samme med at det bliver afbrudt af alt for mange reklamer, og alt for lange reklamer samtidig, som stort set viser det samme konstant. Og så krydret med genudsendelser.


    Men de kører også på kanal 6 (mener jeg det er), der er der også reklamer, men de er ca kun 1/3 del, desværre er afsnittene så noget ældre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg ser det også ofte..
    Mest på Discovery HD..
    Da det jo er liiiiidt pænere..


    Men ellers ser jeg også meget programmer som Time Warp..


    Time Warp er også ganske sjovt at se det er virkelig vildt hvor fedt alt ser ud når hastigheden bliver sat rigtig langt ned :))

  • Det er nice.. men syntes godt nok der er kommet mange reklamer på discovery på det seneste og det er lange reklame pause... det er godt nok irriterende

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Jeg vil give jer alle ret i det med reklamerene.
    Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg syntes at Time Warp og Mythbusters er gået hen og blevet mere til jokes og hurtige sætninger, end videnskab.
    Tag f.eks. nogen af de ældre afsnit, de er ikke fyldt med smarte sætninger, men istedet er det mere seriøst, og man lærer faktisk noget, hvor de nyere afsnit ikke går helt så meget i dybden med myten.


    Hvad er jeres mening med dette?




    Mythbusters er helt klart et af mine ynglings programmer!!

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_


  • Du har lidt ret i det med Mythbusters.


    Men der er nu stadig masser af videnskab i det imo jeg lære da lidt nyt fra tid til anden ved at se det :)

  • Mythbusters var en af mine ynglings serier, selvom sæson 1-3 godt kan hives frem en gang i mellem. Men jeg syntes det er blevet meget, meget ringere med tiden! Jeg hader at de absolut skal springe alt i luften til sidst, og alle de her hokus-pokus myter er simpelthen for latterlig (f.eks. den her med at pyramider kan hele ting). Jeg kan huske at de i de første sæsonen sluttede af med at lave et afsnit hvor de havde en ordenligt sprængladning, og det var fedt at se, fordi det ikke skete i hvert afsnit.
    De første afsnit har helt i særklasse, og man fik tingene forklarede på en ordenlig måde. Nu har de fjernet deres "Warning Science Content" skilt, og det syntes jeg klart afspejleder at de har skåret ned på udtrykkene, for at ramme et større publikum.


    Men når det så er sagt, så elsker jeg at se Jamie og Adam folde sig ud! De har fandme nogle egenskaber der er værd at føle på, og jeg tror de har et af verdens fedeste jobs!

  • Meget underholdende program, men som det er blevet nævnt et par gange allerede: alt alt for mange genudsendelser. Bliver lidt kedeligt i længden...

  • har aldrig været den største fan af mythbusters. Derimod så jeg MEGET brainiac da det var der. Men det blev vist også noget lort med tiden..

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pingomann
    har aldrig været den største fan af mythbusters. Derimod så jeg MEGET brainiac da det var der. Men det blev vist også noget lort med tiden..


    Brainiac er da vand ved siden af Mythbusters.


    Det eneste de laver er at springe camping vogne i luften :crazyeyes:

  • Da jeg boede på kollegie for et par år siden så jeg en hel Discovery, men efter man havde set det i noget tid så blev det hele bare sendt igen så jeg endte med at blive rimelig træt af kanalen. Som det bl.a. bliver nævnt har Mythbusters også flyttet sig fra at være noget forholdsvis interessant til at være et ligegyldigt show med smarte replikker og lyst til at smadre ting.


    Nu bor jeg i egen lejlighed og har kun DR1, DR2, TV2 og DR Update og det kan jeg virkelig anbefale. Efter jeg havde "vænnet" mig til kun at have de kanaler så er det nærmest en befrielse ikke at have flere. Derudover er det jo også en hel del billigere.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg synte det virkeligt er syndt at det er gået hen og blevet sådan, jeg kender ellers ikke noget bedre end at stå op om morgenen og se Mythbuster. :D


    Kender i en internetside, hvor der kan købes Mythbusters serier helt op til de nyeste?

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Jeg synte det virkeligt er syndt at det er gået hen og blevet sådan, jeg kender ellers ikke noget bedre end at stå op om morgenen og se Mythbuster. :D


    Kender i en internetside, hvor der kan købes Mythbusters serier helt op til de nyeste?


    Indtil for 1 minut siden kendte jeg ikke nogle steder, men det er utrolig hvad 5 sekunders brug af google kan klare :$


    Mythbusters


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Og hvis du så lige kunne læse min post, så ville du også hurtigt finde ud af at der kun bliver solgt til 2. sæson!

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Og hvis du så lige kunne læse min post, så ville du også hurtigt finde ud af at der kun bliver solgt til 2. sæson!


    Hmmm...godt ord igen!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Hmmm...godt ord igen!


    Anders


    Men det er jo også ved at være sent. :cheers:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_