Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Mythbusters, hvem ser det, hvem gør ikke?
Jeg vil gerne høre jeres meninger om Mythbuster, da jeg syntes at det kunne være sjovt at høre om, hvad i syntes om det.
Jeg er begyndt at trappe lidt ned på det, da jeg syntes Discovery sender alt for mange genudsendelser..
Absolut et af mine favorit programmer, desværre har jeg det samme med at det bliver afbrudt af alt for mange reklamer, og alt for lange reklamer samtidig, som stort set viser det samme konstant. Og så krydret med genudsendelser.
Men de kører også på kanal 6 (mener jeg det er), der er der også reklamer, men de er ca kun 1/3 del, desværre er afsnittene så noget ældre.
Det er nice.. men syntes godt nok der er kommet mange reklamer på discovery på det seneste og det er lange reklame pause... det er godt nok irriterende
Jeg vil give jer alle ret i det med reklamerene.
Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg syntes at Time Warp og Mythbusters er gået hen og blevet mere til jokes og hurtige sætninger, end videnskab.
Tag f.eks. nogen af de ældre afsnit, de er ikke fyldt med smarte sætninger, men istedet er det mere seriøst, og man lærer faktisk noget, hvor de nyere afsnit ikke går helt så meget i dybden med myten.
Hvad er jeres mening med dette?
Mythbusters er helt klart et af mine ynglings programmer!!
Oprindeligt indlæg af zaxder
Jeg vil give jer alle ret i det med reklamerene.
Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg syntes at Time Warp og Mythbusters er gået hen og blevet mere til jokes og hurtige sætninger, end videnskab.
Tag f.eks. nogen af de ældre afsnit, de er ikke fyldt med smarte sætninger, men istedet er det mere seriøst, og man lærer faktisk noget, hvor de nyere afsnit ikke går helt så meget i dybden med myten.
Hvad er jeres mening med dette?
Mythbusters er helt klart et af mine ynglings programmer!!
Du har lidt ret i det med Mythbusters.
Men der er nu stadig masser af videnskab i det imo jeg lære da lidt nyt fra tid til anden ved at se det
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
Mythbusters var en af mine ynglings serier, selvom sæson 1-3 godt kan hives frem en gang i mellem. Men jeg syntes det er blevet meget, meget ringere med tiden! Jeg hader at de absolut skal springe alt i luften til sidst, og alle de her hokus-pokus myter er simpelthen for latterlig (f.eks. den her med at pyramider kan hele ting). Jeg kan huske at de i de første sæsonen sluttede af med at lave et afsnit hvor de havde en ordenligt sprængladning, og det var fedt at se, fordi det ikke skete i hvert afsnit.
De første afsnit har helt i særklasse, og man fik tingene forklarede på en ordenlig måde. Nu har de fjernet deres "Warning Science Content" skilt, og det syntes jeg klart afspejleder at de har skåret ned på udtrykkene, for at ramme et større publikum.
Men når det så er sagt, så elsker jeg at se Jamie og Adam folde sig ud! De har fandme nogle egenskaber der er værd at føle på, og jeg tror de har et af verdens fedeste jobs!
Oprindeligt indlæg af pingomann
har aldrig været den største fan af mythbusters. Derimod så jeg MEGET brainiac da det var der. Men det blev vist også noget lort med tiden..
Brainiac er da vand ved siden af Mythbusters.
Det eneste de laver er at springe camping vogne i luften
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
Cooling ---> H2O - Dice - Ln2
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rasmus66" (06.09.2009, 16:43)
Da jeg boede på kollegie for et par år siden så jeg en hel Discovery, men efter man havde set det i noget tid så blev det hele bare sendt igen så jeg endte med at blive rimelig træt af kanalen. Som det bl.a. bliver nævnt har Mythbusters også flyttet sig fra at være noget forholdsvis interessant til at være et ligegyldigt show med smarte replikker og lyst til at smadre ting.
Nu bor jeg i egen lejlighed og har kun DR1, DR2, TV2 og DR Update og det kan jeg virkelig anbefale. Efter jeg havde "vænnet" mig til kun at have de kanaler så er det nærmest en befrielse ikke at have flere. Derudover er det jo også en hel del billigere.
Oprindeligt indlæg af zaxder
Jeg synte det virkeligt er syndt at det er gået hen og blevet sådan, jeg kender ellers ikke noget bedre end at stå op om morgenen og se Mythbuster.
Kender i en internetside, hvor der kan købes Mythbusters serier helt op til de nyeste?
Indtil for 1 minut siden kendte jeg ikke nogle steder, men det er utrolig hvad 5 sekunders brug af google kan klare