Hytter til 28 pers. ? :)

  • Hey Tweakers :)
    Jeg er lige startet i 1. G og vi skal arrangere en hyttetur :)
    Problemet er bare, at det er ret svært at finde nogle hytter hvor 28 personer kan have deres egen lille 'Plads', hvor de/man kan have sine ting liggende og selvfølgelig sove :) Så mit spørgsmål er: Nogen der kender et eller flere gode sites til hytter eller tilfældigvis har set en der opfylder kravene ? (Skal helst være på Falster eller i nærheden (Lolland/Møn går nok:) ))

  • prøv at tjekke HER
    og se om i kan få noget arrangeret.


    men ellers som sagt, så prøv at se om ikke i kan få snakket med nogle spejderforeninger. I de fleste spejderhytter jeg selv har været i på lejrskole, havde sovepladserne for det meste plads til en oppustet luftmadras og en lille sportstaske.


    Hvis du allerede kender nogle spejderhytter i området i vil til, så søg efter dem på google. Nogle gange har stederne en hjemmeside med billeder, priser, reglement m.m. Nogle gange kan der være links til andre hytter også.


    De fleste hytter kommer for det meste med et vist grundareal og mulighed for at slå telte op hvis det skulle blive nødvendigt.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Hva tror i generelt holdningen for druk er hos spejdere det er vel ok med dem bare vi rydder op? :P Tilfældigvis en spejder der ved noget om det? :) Btw tak for linket

  • Når spejdere er over 14 år, er det eneste de laver at drikke sig stive og lave bål :crazyeyes:

    Cooler Master CM690 PURE
    ASUS Crosshair IV Formula ROG
    Phenom II X6 1090T @ 3.2 Ghz
    Corsair Hydro Series H50
    Corsair Performance Series P64 64 GB
    WD Caviar Black 500 GB
    XFX Radeon HD 5870
    4 x 2GB mushkin enhcanced DDR3 PC3-1600 CL7
    Cooler Master Silent Pro M850 850 Watt

  • Går de med til at leje ud til en gymnasieklasse så er jeg temmelig sikker på de godt ved at der er noget druk involveret, men derfor kan man jo godt rydde op og aflevere det i samme stand.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------