Nytårsforsætter...?

  • som overskriften siger....Nytårsforsætter...det er jo også en ting som for nogen hører til årsskiftet, så jeg ville bare høre:
    Har nogen af jer tweakere herinde et eller flere nytårsforsæt/-ter??


    I så fald, fortæl gerne om det! :)


    personligt har jeg aldrig haft et, hehe, jeg tror simpelthen ik på at jeg kan holde det... :)) :]

  • Gør mig ikke i forsætter.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    hmm... har lovet min mor at jeg vil finde en fast kæreste igen - hun synes jeg er for gammel til at vælte i byen hver weekend :O


    hehe, det er vel ikke noget du egentlig kan love...det er vel noget du finder automatisk, og selv bestemmer over...


    til det med din mor: er du ikke kun 25?? der er da folk på 40-50 der går i byen...det blir man da først for gammel til når kroppen selv siger fra...:D

  • der er forskel på at lade de søde piger glide forbi, og så at gøre en indsats for at finde en man gerne vil beholde.


    Tror det hans mor mener er, at han bør gøre en indsats :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    hehe, det er vel ikke noget du egentlig kan love...det er vel noget du finder automatisk, og selv bestemmer over...


    til det med din mor: er du ikke kun 25?? der er da folk på 40-50 der går i byen...det blir man da først for gammel til når kroppen selv siger fra...:D


    he he jo men jeg er den ældste af 5 brødre og ter mig stadig som en teenager - tror gerne hun vil se nogle børnebørn snart, og det er åbentbart mig der skal være ansvarlig for dem :]

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he jo men jeg er den ældste af 5 brødre og ter mig stadig som en teenager - tror gerne hun vil se nogle børnebørn snart, og det er åbentbart mig der skal være ansvarlig for dem :]


    ja ja, men bare du ikke føler dig presset af hende, for alle forældre vil jo gerne se børnebørn...


    det værste vil jo være at finde en at få børn med, som man i virkeligheden slet ikke kan lide, så vil jeg næsten hellere bo alene, hvis det er en man blir træt af...

  • Pfff .. det skal du ikke finde dig i...


    Jeg havde et nytårsforsæt for i år.. Jeg ville veje 100kg inden nytår.. Så jeg har 1 dag til at tage 17.5 kg på.. Man må leve i håbet..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Jeg vil gerne nedsætte mit forbrug af amfetamin og kokain.



    Ej, jeg ved det sgu ikke. De sidste par år, har den stået på den sædvanlige jeg-dropper-smøgerne-den-første-januar-talen, men det gider jeg ikke mere. Har det fint med at ryge - så der er ikke noget nytårsforsæt for mig i år.

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    der er forskel på at lade de søde piger glide forbi, og så at gøre en indsats for at finde en man gerne vil beholde.


    Tror det hans mor mener er, at han bør gøre en indsats :)



    Rettelse : Hans mor mener han ikke skal "sprede" sin indsats over HELE byen - men koncentrere den om ÉN enkelt - hun fatter bare ikke at Aerial - er radikal - han kan ikke bestemme sig for én løsning - men må prøve dem alle..... :boxed:

  • Quote

    Originally posted by WizzarD



    Rettelse : Hans mor mener han ikke skal "sprede" sin indsats over HELE byen - men koncentrere den om ÉN enkelt - hun fatter bare ikke at Aerial - er radikal - han kan ikke bestemme sig for én løsning - men må prøve dem alle..... :boxed:


    WizzarD HOLD KÆFT :)):))
    :)):))
    jeg har sgu en bule i panden :))
    hamrede lige mit hoved ned i bordet pga kramper i maven :))
    :))
    :cheers: godt nytår.skøre skid ;)

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Mere sex, mere sprut, mere liv, mindre computer.


    HeHe... Efter en december næsten uden computer, så er det sgu nok omvendt for mig... Syntes jeg vil spare lidt i januar så der skal nørdes computer. *G* :))


    Mine nyårsforsæt :
    - 3kant med japanske tvillinger.
    - Finde ud af hvem af tøserne jeg dyttede i kopi-rummet under julefrokosten med firmaet.
    - Tage mig sammen og finde tid til de projekter jeg har liggende jeg ikke er blevet færdig med.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    HeHe... Efter en december næsten uden computer, så er det sgu nok omvendt for mig... Syntes jeg vil spare lidt i januar så der skal nørdes computer. *G* :))


    Mine nyårsforsæt :
    - 3kant med japanske tvillinger.
    - Finde ud af hvem af tøserne jeg dyttede i kopi-rummet under julefrokosten med firmaet. - Tage mig sammen og finde tid til de projekter jeg har liggende jeg ikke er blevet færdig med.


    HAHAHA - go' stil Grill :hb:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    HeHe... Efter en december næsten uden computer, så er det sgu nok omvendt for mig... Syntes jeg vil spare lidt i januar så der skal nørdes computer. *G* :))


    Mine nyårsforsæt :
    - 3kant med japanske tvillinger. - Finde ud af hvem af tøserne jeg dyttede i kopi-rummet under julefrokosten med firmaet.
    - Tage mig sammen og finde tid til de projekter jeg har liggende jeg ikke er blevet færdig med.


    lidt austin powers agtigt ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Manden har jo god smag i kvinder, såå deet... :))


    Har aldrig prøvet japanske tøser i en 3kant, så det er vist på tide... :clap:


    skide være med japanske kvinder :rolleyes:
    jeg vil ha hans`s kvinde :T
    :boxing:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home