Smask!! DET ER POLITIET

  • Sådan vågnede jeg her kl 6,15, et kæmpe rabalder efterfulgt af en råben og skrigen - Det er politiet, kom ud med hænderne over hovedet - Troede et øjeblik det var hos mig, men efter få sekunder gik det op for mig at det var hos min overbo. Han har en hund og den hoppede ud fra anden sal og brækkede begge forben, den ligger pt nede i gården, håber de skaffer den noget hjælp meget hurtigt. Er stadig noget chokeret og fik bare lige lyst til at dele det med nogen.


    Fortsat god morgen.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • ja det lyder som en "herlig" morgenvækning.
    var det naboen de ville hente pga ?.


    vågnede engang ved a naboens gæster balrede 30 havlgeværskud af til en godmorgen hilsen til en fødseldag - orv jeg hoppede ud af sengen , ringede til politiet , de kom kampklædt , og hans gæster fik en ordentlig bøde for det. (uforsvarlig omgang med våben , kugler lå i tagrenden ved mig , skud hen over offentlig vej o.s.v)

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Animal-mik
    ja det lyder som en "herlig" morgenvækning.
    var det naboen de ville hente pga ?.


    vågnede engang ved a naboens gæster balrede 30 havlgeværskud af til en godmorgen hilsen til en fødseldag - orv jeg hoppede ud af sengen , ringede til politiet , de kom kampklædt , og hans gæster fik en ordentlig bøde for det. (uforsvarlig omgang med våben , kugler lå i tagrenden ved mig , skud hen over offentlig vej o.s.v)


    Det er min overbo, Falck er lige kommet efter hunden. Nu har kæresten også siddet med den i over tre kvarter(kun i trusser og jakke). Ved ikke hvad han har lavet, ved bare at han skulle være noget af en bandit:-)


    30 skud til morgenmad er også en ordentlig mundfuld :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Jeg blev vækket vækket af alarmen i min mobiltelefon. Det synes jeg nu også er en barsk omgang. :$


    Jeg skal da lige love for at der sker noget hos jer, men ja han er nok ikke guds bedste barn når politiet dukker op på den måde. Det er godt nok synd at hunden skulle ligge i 3 kvarter.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg blev vækket vækket af alarmen i min mobiltelefon. Det synes jeg nu også er en barsk omgang. :$


    Jeg skal da lige love for at der sker noget hos jer, men ja han er nok ikke guds bedste barn når politiet dukker op på den måde. Det er godt nok synd at hunden skulle ligge i 3 kvarter.


    Anders


    Ja det var synd, og hans kæreste var også dybt ulykkelig. Kan kun gisne om hvad han har lavet, men det er i hvertfald ikke butikstyveri eller noget i den dur.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Ja det var synd, og hans kæreste var også dybt ulykkelig. Kan kun gisne om hvad han har lavet, men det er i hvertfald ikke butikstyveri eller noget i den dur.


    Måske leder du efter et andet sted at bo hvis han ikke flytter. ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Kender godt til det der, det er sgu ikke sjovt at blive vækket på den måde.


    Jeg har mit eget hus på en forholdsvis stille villavej, problemet er bare at ca 200 meter fra mig, er der et kommunalt bofællesskab for det de kalder utilpassede unge, i mine øjne uopdragne kriminelle unge lømler, som stjæler med arme og ben, sælger narko og begår forskellig kriminalitet af den lidt grovere slags.


    Det er sådan et sidste chance sted, før den står på sikret institution for dem under den kriminelle lavalder og fængsel for dem der er gamle nok til det, efter et fejltrin mere.
    Lidt afhængig af hvem der bor der, så har vi politiet rendende næsten hver weekend og du kan ikke have dine ting i fred hvis ikke det er boltet fast udenfor.


    Du kan ikke gå ned til købmanden 5 minutter væk uden at skulle låse din dør, ellers må du regne med at, du har haft uvelkomne gæster, men det er til at leve med.


    Sidste sommer boede der nogle rigtige "sataner" og de holdt sådan en teknofest en lørdag, de startede allerede om eftermiddagen, og det var okay, men for fanden for en larm, den bas knaldede igennem alle huse. Klokken blev 3 om natten og 2 af mine naboer kom over og spurgte om ikke vi skulle gå derop og se om ikke vi kunne få dem til at skrue ned for musikken, da vi gerne ville sove.
    Det gjorde vi, men alt hvad der skete ved det, var at vi fik at vide vi var alt for gamle og de var sgu ligeglade, så blev min nabo sgu gal, han er en stor og kraftig bygget mand på næsten 2 meter, så han rykke forstærkeren ud fra anlægget og smed den igennem vinduet, så blev der sgu ro.


    Problemet kom lidt senere, da en anden nabo hørte lyden af det smadrede vindue og ringede efter politiet og de kom mens vi var der. Efter en masse polemik med dem hvor de fandt en del exstasypiller og andet, viste det at stereoanlægget var stjålet ved et indbrud andensteds i byen, så ham der havde stjålet det kom med dem, og vi fik en bøde samt vi skulle erstatte vinduet , det var helt iorden med os, men det da for galt man næsten skal ty til selvtægt bare for at lov til at sove.


    Efter den episode, så kommer de allerværste ikke her og bor mere hvilket har skabt et langt bedre forhold til både naboer og osse til de unge som bor der, de skal jo have et sted at være ;), og projektet er godt, da jeg har set flere af dem, som har boet der har rettet sig og fået læreplads og vi kan hilse på hinanden, når vi går forbi hinanden i gågaden.


    Alt hvad det kræver er, et råddent æble som "smitter" alle de andre, ellers er de andre jo gode nok, når bare der bliver taget hånd om dem og vist dem på rette vej, desværre er der nogle som er udenfor pædagogisk rækkevidde og ikke vil hjælpes. Det er dem, der ender med at forspilde deres liv og forpeste andres og har et nogenlunde fast ophold i hotel gitterly.



    AAARRHHHH, nu fik jeg osse luft igen ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

    Rettet en gang, sidst af Ebo ().

  • Synes godt nok det er for dårligt at man ligger sådan noget tæt på naborer. De kunne da tænke sig til når folk ikke vil have rocker tæt ved dem vil de nok heller ikke have folk som er så langt ude. sådan noget skulle ligges på en lille ø langt væk fra alle folk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Måske leder du efter et andet sted at bo hvis han ikke flytter. ;)


    Ja det kunne godt være, men nu kan det være de beholder ham et stykke tid ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Han er tilsyneladende voldsmand.


    Det går godt nok hurtigt, men så ved jeg da hvorfor.


    Kommentar til artiklen.


    Og hvorfor den blev så bange er der vel ikke noget at sige til, når en kæmpe rude bliver smadret og der bliver råbt og skreget:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Det var her hunden hoppede fra.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    noget af det første jeg tænkte på var om de havde smidt den ud af vinduet?


    Jeg hørte de sagde, "pas på hunden ikke springer ud af vinduet" og 10 sek efter kom den flyvende forbi mit vindue. Den løb først rundt i gården, adrenalinen må ha pumpet, men så lagde den sig over i et hjørne.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Der var ikke meget kamp i den kamphund, men synd er det squ. Du kunne da skrive ind til EB og fortælle hvad det var der skete.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Der var ikke meget kamp i den kamphund, men synd er det squ. Du kunne da skrive ind til EB og fortælle hvad det var der skete.


    Anders


    Har tænkt på det, men man vil heller ikke skabe for meget opmærksomhed. Ok de kan jo ikke vide hvem der har fortalt det, men vedkommendes venner er vist ikke meget bedre end ham her, så tror bare det blir ved tanken :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • sku godt nok synd for hunden.....det er altid de forkerte der kommer til skade....de mente han havde sjydevåben....Dasjap....ligger du nu inde med en 9mm ?? 8o

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Nu ved jeg ikke om der blev fundet skyde våben..Ellers må der være nogen som må ha dårlig smag i munden. At brase sådan ind bare fordi nogen tror noget er helt forkert. Det her er tros alt danmark. Tror de fleste er kloge nok til at lad være med at skyde efter politiet. Og hvad man høre er han kun dumt for volg. Ikke mord. Men det må jo stå på politiets regning at få lappet hunden sammen. + tiden man skal bruge på hunden.