HTC Hero ! Erfaringer

  • Hey!


    Nu har denne telefon jo været ude i nogle dage efterhånden, så tænkte at nogen af jer herinde havde fået den :)


    Så ville bare høre hvad jeres erfaringer er med den? i diverse anmeldelser siger de jo at den kan være langsom til tider, men at den model de testede var i beta. Hvordan er den så med hensyn til det? Og kan i fortælle andre ting om den? Jeg har selv været windows mobile mand siden det kom på markedet tilbage i 2002 .. :)


    Lad mig høre !


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Den har fået 4.5/5 på telmore :P jeg bestilte en her til formiddags, så jeg skal fortælle dig hvad jeg synes om den onsdag/torsdag :)


    Hvad jeg har læst, så kan den også være lidt tung nogle gange.. den har åbenbart ikke det vildeste hardware, men det giver så længere batteritid


    Dem der har haft Windows Mobile bør dog ikke kunne mærke at Hero kan være lidt sløv :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Den har fået 4.5/5 på telmore :P jeg bestilte en her til formiddags, så jeg skal fortælle dig hvad jeg synes om den onsdag/torsdag :)


    Hvad jeg har læst, så kan den også være lidt tung nogle gange.. den har åbenbart ikke det vildeste hardware, men det giver så længere batteritid


    Dem der har haft Windows Mobile bør dog ikke kunne mærke at Hero kan være lidt sløv :))


    Hehe jeg bestilte også min hos telmore imorges .. :P


    Men ja nu er jeg jo vandt til windows mobile og har vænnet mig til det, så for mig bliver det sikkert alt for hurtigt. :P Men det du har læst med at den kan være lidt tung er det så den endelige udgave som vi køber?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Jeg fik min idag, og den er super fed. Meget hurtigere end konens HTC touch HD, og touch virker bare rigtig godt uden fail. Hastigheden på telefonen er også super go. Og glæd jer til google app, der er MANGE

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Jeg fik min idag, og den er super fed. Meget hurtigere end konens HTC touch HD, og touch virker bare rigtig godt uden fail. Hastigheden på telefonen er også super go. Og glæd jer til google app, der er MANGE


    Jeg blev ellers lidt skuffet tidligere i dag, da jeg ledte Android Market igennem.. Ja der er mange lækre programmer, men der er da ikke enormt mange...? 140 er dog mere end der er til Windows Mobile :)) var godt nok kun inde på http://www.android.com/market/free.html

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Jeg fik min idag, og den er super fed. Meget hurtigere end konens HTC touch HD, og touch virker bare rigtig godt uden fail. Hastigheden på telefonen er også super go. Og glæd jer til google app, der er MANGE


    Så må du til at lære hende at ændre ROM, for hvis du bruger Dutty's XT 3.9 Rom på den HD slår den Hero med flere længder. Har lige givet min Hero tilbage da den slet ikke kunne måle sig med den HD jeg allerede havde. Plus er vildt træt af den lave opløsning som både Hero og iPhone har, så holder mig til HD'en.
    Og der er altså MANGE gratis apps til WinMo, tag et kig på Modaco.com's forum. Der er alle de apps som koster penge på iPhone's store. Plus man kan få alle de apps som man lyster og er ikke begrænset af deres censurering af apps som de har. Dog glæder jeg mig til at Andriod får et modent community da de stadig er en del bagud på det punkt, hvilket jo os er forståeligt da det ikke har været ude så lange endnu.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • SShadowS


    Ha ha ja jeg vil da lige sætte hende ind i alt det :T


    Ej det er nok mig som skal gøre det for hende. Har læst lidt på det og folk er tilfredse med Dutty's XT 3.9. Så må jeg lige få det ordnet for hende, hvis hun giver mig lov :clap:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Lidt andet sted at kigge efter apps


    http://www.cyrket.com/

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Prøvede den, skod-med-skod-på.. Windows Mobile er IMHO så urimeligt ringe - men Hero'ener en af de bedre WinMobile løsninger.


    Det er jo så ikke en WinMobile, men en android telefon... Tvivler på det er Hero'en du har haft i hånden.


    Selv synes jeg at den virker fornuftigt og lagde ikke mærke til at den skulle være langsom. Dog har jeg selv lige bestilt en HTC Touch pro 2 istedet da jeg ikke kan leve uden qwerty keyboardet :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    Det er jo så ikke en WinMobile, men en android telefon... Tvivler på det er Hero'en du har haft i hånden.


    Selv synes jeg at den virker fornuftigt og lagde ikke mærke til at den skulle være langsom. Dog har jeg selv lige bestilt en HTC Touch pro 2 istedet da jeg ikke kan leve uden qwerty keyboardet :)


    min fejl, ved ikke hvorfor jeg valgte at blande win mobile ind i det :/


    det var en Hero, endda to af dem, en brun og en hvid. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    Det er jo så ikke en WinMobile, men en android telefon... Tvivler på det er Hero'en du har haft i hånden.


    Selv synes jeg at den virker fornuftigt og lagde ikke mærke til at den skulle være langsom. Dog har jeg selv lige bestilt en HTC Touch pro 2 istedet da jeg ikke kan leve uden qwerty keyboardet :)



    hero'en har da både qwerty, phone keypad og Compact qwert på skærmen :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • Lidt senere end lovet, men jeg kan kort og præcist beskrive Hero'en som den bedste mobil jeg har haft :) den har alt det jeg har brug for og mere til (Android Market bugner med fede programmer)


    De få ting jeg har kunne sætte fingeren på, har jeg senere fundet ud af er fordi jeg ikke lige læser manualen når jeg får nyt legetøj.. Super telefon!


    Det med at den er langsom til tider, det har jeg godt nok oplevet.. men det er intet i forhold til andre telefoner jeg har haft, både Windows og Nokia smartphones.. Batteritiden er ligesom min HTC Diamond, men det kan godt være fordi jeg bruger telefonen uafbrudt lige for tiden :)) (har fundet Tower Defense på Android Market) :P

  • Har også (for 2. gang) været i TDC og prøve den, fik endda overtalt ekspedienten til at finde en ny som jeg kunne prøve i lommen - Ville jo gerne se om den kant der generer, men det gør den ikke! :D
    Så nu venter jeg på at Telia forhåbentligt får den.... Deres online chat supporter sagde ihvertfald de fik den, men dato var ukendt (riiiight).

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nej det knæk mærker man slet ikke i lommen. Jeg købte min uden abonnement. Nu har jeg haft min siden sidste mandag, og jeg er rigtig glad for den. Bedste mobil jeg har haft. :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Nu har jeg haft den i en uge snart og må da sige at det er en super mega herre nice telefon.. :D Den fungere dælme godt!


    Jeg har selv haft en Touc HD med Dutty's XT rom og ja, i forhold til den rom der ligger på den er duttys rom en milliard gange bedre ! Man får så meget mere ud af den HD med den rom på ..


    Dog kan den ikke følge med Hero'en i overall performance. Hero'en har dog til tider nogle store lags, som man ikke oplever så meget mere på windows mobile. Men aligevel vil jeg sige den er hurtigere når du navigere rundt i menuerne end en winmo.


    Tilgengæld skal man lige vende sig til at community'et er en del mindre. Du kan finde alt til windows mobile, og det kommer du sikkert også til at kunne til android bare ikke endnu. :) Men det der er lavet indtil videre fungere så tilgengæld noget bedre! Nok pga det er open source.

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Hvad med farver? nogle der har den i hvid?


    Mest fordi jeg skal have gennem Telenor og der har de kun i hvid og er bange for den hurtigt bliver beskidt og grim at se på.


    Nogle erfaringer her?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Hvad med farver? nogle der har den i hvid?


    Mest fordi jeg skal have gennem Telenor og der har de kun i hvid og er bange for den hurtigt bliver beskidt og grim at se på.


    Nogle erfaringer her?


    Så vidt jeg ved har den hvide fået en teflon behandling der skulle beskytte mod fedtfingre og snavs. Om det så reelt virker i længden ved jeg ikke :)


    Ville tilgengæld ønske at den sorte version kom til Danmark!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Hvad med farver? nogle der har den i hvid?


    Mest fordi jeg skal have gennem Telenor og der har de kun i hvid og er bange for den hurtigt bliver beskidt og grim at se på.


    Nogle erfaringer her?


    Min er hvid og der er ikke noget at se på den.. tænker du på støv, fedtfingre eller hvad?