Søger en fra Esbjerg som at en Torx 15 til 25 til låns..

  • Hey all :)


    Da jeg i fredags modtog mit nye skrivebord, så jeg at der skulle bruges Torx, som jeg ikke lige ligger inde med, og vil enlig gerne have det samlet :)


    Så hvis der skulle være en derude som bord i Esbjerg som har et sæt skruetrækker eller muligvis bit sæt af Torx som jeg kan låne til at samle mit skrivebord, dog hvis jeg ikke lige finder noget inden imorgen (mandag) så smutter jeg nok ud efter arbejde og henter et sæt i et byggemarked :)


    Takker på forhånd :)

  • Er det ikke bare at købe et sæt. De koster formentlig ikke en bondegård. Det er jo noget der er godt at have fremover også.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Er det ikke bare at købe et sæt. De koster formentlig ikke en bondegård. Det er jo noget der er godt at have fremover også.


    Anders


    Jo er det jo enligt, men hvis jeg nu kunne samle det idag ville det være rart :)


    For har en delvis lang arbejdsdag imorgen, så tror ikke der bliver lavet så meget efter arbejde :)

  • Køb sådant et færdigt sæt i byggemarkedet, det koster ikke ret mange basseører, og så skift de størrelser ud, som du bruger mest med dem, som tømmerene bruger(prof kvalitet) efterhånden som de går til.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.