billeder af FX599XT

  • er der nogen som kan skaffe mig nogle ordenlige billeder af et Club3d GeForce FX5900XT

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • det ligne ellers ikke det som er inde på edbpriser!!!


    (da jeg kiggede på google fandt den ingen ting ?( )

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Originally posted by joatim
    det ligne ellers ikke det som er inde på edbpriser!!!


    (da jeg kiggede på google fandt den ingen ting ?( )


    EDBpriser er én af de mest fejlfyldte eller ukompletter sider jeg kender til når det kommer til hardware, så stol aldrig på hvad der står der inde.... Undersøg det altid lidt grundigere... :))


    tja, jeg søgte på Club3d GeForce FX5900XT og der var gevinst på det 2. link på listen....HeHe... :clap:

  • grunden til jeg ikke fandt noget var måske fordi jeg lavede billed søgning...


    er FX 5900 XT det samme som FX 5900 SE????????


    fordi så er billedet inde på edbpriser rigtigt nok

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Originally posted by joatim
    grunden til jeg ikke fandt noget var måske fordi jeg lavede billed søgning...


    er FX 5900 XT det samme som FX 5900 SE????????


    fordi så er billedet inde på edbpriser rigtigt nok


    Jeps, det er derfor du ikke fandt noget. Det prøvede jeg også, men det ville den ikke være med til. Det er ikke altid at billed-sørgeren vil være med på det...


    Hm... Næ, SE er jo en skrabet udgave af et eller andet, så svaret er vej nej.... XT er jo creamen... :))

  • inde på compumail hvor man kan købe 5900 XT bliver der vist et SE kort hvis jeg har forstået det rigtigt?? og derinde bliver det da solgt som XT????

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Originally posted by joatim
    inde på compumail hvor man kan købe 5900 XT bliver der vist et SE kort hvis jeg har forstået det rigtigt?? og derinde bliver det da solgt som XT????


    Tja... Heller ikke helt unormalt at forhandlere genbruger billeder selvom det ikke lige helt er den rigtige vare på billiedet. Lidt trist, men man undersørger det vel også lidt grundigere hvis udseendet er vigtigt....


    Ved ikke om der virker er forskel på XT og SE da jeg ikke selv bruger nVidia-kort, men det ville være underligt hvis det kun er ATI-kort hvor der er god forskel på XT og SE ;)

  • ja der er nok lidt forskel på hvad tingene betyder når man snakker ATI og nVidia ;) .


    fordi FX 5900 XT er ikke et dyrt grafikkort (1649kr.)


    og på denne side skriver de i anden sidste linie inden diagrammerne begynder at de steder hvor der står SE skal det regnes for XT (med 5900)


    http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/12/17/1487127

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J


  • Hmm... nVidia er spøjse. *G* .... Ultra... XT ... LX ... Turbo .... EPV ....


    Er det bare mig eller burde de tage sig lidt sammen og droppe det der bare LIDT ? *G* :dots:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    EDBpriser er én af de mest fejlfyldte eller ukompletter sider jeg kender til når det kommer til hardware, så stol aldrig på hvad der står der inde.... Undersøg det altid lidt grundigere... :))


    tja, jeg søgte på Club3d GeForce FX5900XT og der var gevinst på det 2. link på listen....HeHe... :clap:


    Jeg hørte i radioen her den anden dag, at regeringen vil til at stille krav til de pris databaser der ligger på nettet.. dermed også EDBPriser.dk.

  • nå... det var da rart det er ikke så fedt når priserne ikke passer. (jeg har nu stort set aldrig set det, men det er måske fordi jeg ikke tjekker prisen på særlig mange ting :] )

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • og nu vi er i gang er der så nogen som kan sende mig et billed fra bagsiden også??? i det hele taget fra alle mulige vinkler????

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J