Ebay Handel!

  • Hej jeg bar bestil 2 covers til min lg arena til ca 6.5 euro med fragt har bestilt dem af en fra frankrig og har betalt over paypal men når jeg har betalt fik jeg ca 5 mails fra ebay og ham manden og det hele er på fransk men skal jeg acceptere noget i de mails eller ikke? og får jeg varen overhoved? i må meget gerne hjælpe mig (: gider ikke vente på noget jeg ikke får...

  • Hej petersp, og velkommen til Tweak.dk :)
    Jeg har lige tilladt mig at slette den ene af disse tråde da du var kommet til at oprette 2 :)


    Denne har jeg så flyttet til Off-Topic sektionen da køb/salg sektionen kun er til annoncer, og ikke hjælp til køb eller salg.



    Siden du er ny her vil jeg også lige linke til vores regler samt en guide til at komme godt igang med at bruge vores forum :)


    Regler


    Hjælp til at komme godt i gang

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af petersp
    ja kom til at lave 2 ved en fejl -.- men jeg venter og ser om jeg får varen og vis jeg ikke gør er det nedern men heldig vis kun ca 50kr jeg mister.


    Kan du ikke linke til varen? Se om pengene overhovedet blir trukket.
    Der går som regel nogle dage inden de gør det når man har betalt med paypal. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate