Tandlæge i Aalborg

  • Leder efter en god tandlæge i Aalborg, hvem kan I anbefale og hvorfor? Vil meget gerne have personlige kommentarer og ikke bare links til sider, der anbefaler tandlæger (selvom de også er velkomne)


    Det må også godt være i provinserne, men selve Aalborg er nok mest interessant

  • Nu har jeg faktisk kun været der en enkelt gang da jeg kun har boet i Aalborg i knap et år nu :)
    Dengang fik jeg lavet et std. eftersyn og en tandrens og mener det kostede lige under 300kr? Kan ske jeg husker meget forkert, men ellers skal jeg med glæde fortælle hvad jeg kommer af med d. 18. hvis ikke det haster med at finde en :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Nu har jeg faktisk kun været der en enkelt gang da jeg kun har boet i Aalborg i knap et år nu :)
    Dengang fik jeg lavet et std. eftersyn og en tandrens og mener det kostede lige under 300kr? Kan ske jeg husker meget forkert, men ellers skal jeg med glæde fortælle hvad jeg kommer af med d. 18. hvis ikke det haster med at finde en :)


    Håber på en tid i næste uge, når jeg har ferie :) men det kan godt være jeg er optimistisk..


    Har fundet frem til ham her: http://www.bedoemmelse.dk/emner/ole-buskbjerg.html

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Synes du han er rimelig i pris?


    Han er tandlæge ;)


    Men bliv medlem af Sygesikringen Danmark, hvis I ikke er det. Så kan man få ca. 50% af regningen refunderet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer


    Han er tandlæge ;)


    Men bliv medlem af Sygesikringen Danmark, hvis I ikke er det. Så kan man få ca. 50% af regningen refunderet.


    Hvilket på ingen måde kan betale sig hvis man kun har brug for sygesikring danmark den ene gang om året :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hvilket på ingen måde kan betale sig hvis man kun har brug for sygesikring danmark den ene gang om året :)


    Nu er der gerne tandlægetjek hver halve år. Men det er hver sin holdning om det kan betale sig. Jeg siger ikke nej til 50% cutoff af mine tandlægeregninger.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer


    Han er tandlæge ;)


    Men bliv medlem af Sygesikringen Danmark, hvis I ikke er det. Så kan man få ca. 50% af regningen refunderet.


    Jeg er også medlem af Danmark :) og ja, det kan sagtens betale sig