har studiedata ferie?

  • Jeg bestilte nogen ting ved studiedata den 22/7 men de har endnu ikke afsendt, eller besvaret min mail, er der nogen der ved om de har ferie? fordi jeg bestilte nemlig også noget ved dem samme uge, og der var ingen problem overhovedet.

  • Åbenbart ikke nogen der ved noget? Har stadig ikke fået min pakke og ingen mail fra dem :S Regner med jeg ringer til dem i morgen og hører af..

  • Jeg bestilte 2 blæserklips for 14 dage siden og jeg skal afhente dem men desværre havde de kun 1 på lager, så siden har jeg intet hørt, come on 14 dage for at få en klips hjem. Jeg tror ikke den forretning kører ordentligt eller også er de alle sammen på ferie. :idea:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Det er gået meget ned af bakke for studiedata..


    Jeg kunne heller ikke komme i kontakt med dem per mail sidst jeg handlede med dem. De tog dog heldigvis telefonen også fik jeg min pakke 3 dage efter.

  • Fik ringet til dem nu her og de havde ikke sendt pakken pga den psu jeg skulle ha var i restordre, men havde jeg ikke fået noget mail om det.. Men tog den fra og bestilte en fra shg.dk så regner med det hele kommer i morgen...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Fik ringet til dem nu her og de havde ikke sendt pakken pga den psu jeg skulle ha var i restordre, men havde jeg ikke fået noget mail om det.. Men tog den fra og bestilte en fra shg.dk så regner med det hele kommer i morgen...


    Fornuftigt. hvis de senere kontakter mig med de har fået clips hjem så fortæller jeg dem at jeg har bestilt et andet sted. Kan ikke være rigtig man skal vente uger måske md på de sløve padder. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Fornuftigt. hvis de senere kontakter mig med de har fået clips hjem så fortæller jeg dem at jeg har bestilt et andet sted. Kan ikke være rigtig man skal vente uger måske md på de sløve padder. :boxed:


    nej det er lidt ringe.


    og det værste er af det ikke informere en hvor svært kan det være lige at sende en mail og sige at den er desvære i rest ordre :crazyeyes:


    Jeg gik selv og ventede en lille uge og jeg hørte nada til dem det er lidt utroligt at man selv sådan skal ringe til dem og sprøger før der sker noget.