Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 23. juli 2009, 14:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition
Kan sagtens smide lidt feedback. :D

Det bliver dog først midt i næste uge (vil jeg tro) da jeg bestilte fra en UK-forhandler. Jeg skal alligevel først bruge den pr. 3. august og så kunne jeg jo lige så godt udnytte den besparelse på ~100 kroner som den lave £-kurs gav mulighed for.

Så skal du bare til at fuske med ledning, kedeligt :P

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

22

fredag, 31. juli 2009, 13:14

Næ, den er skam lige til at kaste i stikkontakten. Sådan plejer det nu også at være med elektronikfirmaer der shipper til hele Europa, de ved jo godt at ikke alle anvender deres spøjse stikkontakter. :crazyeyes:

Jeg vender tilbage senere med lidt feedback på maskinen.

23

fredag, 31. juli 2009, 13:29

har selv lige købt en Hq7320 Philips.

vildt hvad der er af avance på disse i butikkerne - danmark er for dyr...
skousen 899 kr ?.
online i dk 610 (incl fragt - dvs ca 550 kr)

UK netbutik - set til 26 gbp !~under 300 kr + fragt.

den kører fint - støjer ikke så meget som den gamle.
Man skal lige finde ud af hvor hårdt/blødt man skal trykke på i forhold til den gamle.

PC: Gigabyte X58-UD7,W3520@3 ghz,GTX580"good",6x2gb patriot llz,1 x 80 gb SSD intel G2
Antec 1200,Enermax galaxy 1000 w,4x2 tb Wd green, 4 x 1 tb samsung,Adaptec 5405
Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
slimdvd,eksternt BD drev , 250 gb 2½" + 1500 gb lager

24

fredag, 31. juli 2009, 14:04

Hvor fanden fandt du den til 300? :crazyeyes:

Jeg købte selv en HQ7320 og smed 505 kroner omregnet fra £. Mener den stod til £47 plus fragt oveni.

25

fredag, 31. juli 2009, 14:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition
Hvor fanden fandt du den til 300? :crazyeyes:

Jeg købte selv en HQ7320 og smed 505 kroner omregnet fra £. Mener den stod til £47 plus fragt oveni.

ups - beklager - det var omkring 45-55 £ - det var en anden model jeg havde blandet sammen med denne 7320.
Jeg købte min i DK da jeg ikke kunne vente - den gamle kunne ikke mere.
610 kr incl fragt.

PC: Gigabyte X58-UD7,W3520@3 ghz,GTX580"good",6x2gb patriot llz,1 x 80 gb SSD intel G2
Antec 1200,Enermax galaxy 1000 w,4x2 tb Wd green, 4 x 1 tb samsung,Adaptec 5405
Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
slimdvd,eksternt BD drev , 250 gb 2½" + 1500 gb lager

26

fredag, 31. juli 2009, 19:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af bld

Citeret

Oprindeligt indlæg af woyer

Citeret

Oprindeligt indlæg af Poco

Citeret

Oprindeligt indlæg af bld

Citeret

Oprindeligt indlæg af Poco
Jeg går ud fra, at det ikke er sådan én du leder efter:

Selvom jeg hjerteligt kunne anbefale den. Tager ikke mere end et par minutter og forløber som regel ganske smertefrit :9xo

Hahaha, ja så længe man husker når man skifter hovedet på dem :P

Bruger selv skraber, og har et par gange pludselig stået med en masse små røde prikker på halsen, og for satan det lort kan svie :P

Uha ja, man skal for Guds skyld huske at skifte de hoveder... ellers er det ikke et kønt syn, med alle de røde prikker og jeg ved ikke hvad :$

Det var da en dyr stil. Bruger selv Mach3 og hovederne er røvdyre. Efter brug bliver de vasket med en tandbørst og sæbevand, derefter får de 300 bar fra compressoren og er så som nye igen igen. Hvis man bruger dem én gang kan man da købe sig fattig i blade.

Ved ikke lige hvor det gik galt... Men ser ud til at der blev forstået at jeg skifter HVER gang? :crazyeyes: Det bliver sq for dyrt.. hehe

Mente bare at når de begynder at blive lidt sløvere, så sker der ikke så meget ved at man kommer til at give dem et lille tryk imod huden. Hvorimod hvis man lige har skiftet, og det så lige smutter, så har man nogle rimelig træls mærker.

george gillette har udtalt at fusion blade skulle holde op til 3 md :crazyeyes: -> ja måske for teenager

at vaske dem med tandbørste + sæbe :) og så en tur med 300bar compresser, er spild af tid, de bliver ikke mindre sløve af den grund, og med mindre man skraber et 3md gammelt fuldskæg hver gang, skulle en tur under den varme hane være nok

27

søndag, 2. august 2009, 13:02

Jeg har haft en razorpit i et stykke tid nu og det er gudernes opfindelse til menneskeheden. Den holder fuldt ud hvad den lover.

28

mandag, 3. august 2009, 18:44

Maskinen er sgu helt okay, tvivler på man får meget mere maskine for pengene når vi snakker 500 kroner. Giver faktisk næsten en mærkbar glatbarbering hvis hagen lige får en tur ekstra. Nem at rengøre og batterilevetiden er vist okay.

29

mandag, 3. august 2009, 19:09

har ellers hørt at viskelæder skulle være ret godt og billigt til teenager - lol

30

tirsdag, 4. august 2009, 15:49

Jeg har også købt den razorpit dog har jeg ikke fået købt nye blade endnu.. Ham der var da jeg købte den sagde at han havde taget en med hjem samme dag de fik den Og den skulle virke rigtig godt. Han sagde bare at 150gange var lidt meget men 90 var der han fik den til at gå. Hvilket også er meget flot imo :)

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

2

CableMod firma letter kabelsleeving til PSU

De mange store og tykke kabelb
Læs Mere

0

Samsung Z1 med Tizen OS på vej

Samsung er nu på vej med deres
Læs Mere

0

Artikel: Derfor bør du ikke bruge Popcorn Time

Inden vi overhovedet kommer i
Læs Mere

2

Nvidia GTX 960 er ifølge rygter klar til salg i januar

Det nye GTX 960 kort, som jeg
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.