Billig shaver?

  • Har fået et nyt arbejde der kræver lidt mere kundekontakt end mine tidligere, så skægstubbe holder sgu ikke rigtigt længere. Jeg gider ikke bruge lang tid om morgenen med min nuværende skraber, så leder efter forholdsvis billig shaver der samtidigt ikke flår hårene smertefuldt af.


    Med billig tænker jeg lidt en pris på 500-800 kroner. Gerne i en netbutik da de som oftest er lidt billigere, men hvis I ser nogle slagtilbud i butikker så sig da endelig til. Hvad er godt og hvad er skidt?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jo tak, den ser da ikke helt skæv ud! Bare skide irriterende det er sådan et produkt man ikke lige har mulighed for at prøve først. :crazyeyes:


    Min Phillips gør nu ellers arbejdet godt :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Poco
    Jeg går ud fra, at det ikke er sådan én du leder efter:


    [Blocked Image: http://www.made4men.dk/images/gillette_fusion_power_razor.jpg]


    Selvom jeg hjerteligt kunne anbefale den. Tager ikke mere end et par minutter og forløber som regel ganske smertefrit :9xo


    Hahaha, ja så længe man husker når man skifter hovedet på dem :P


    Bruger selv skraber, og har et par gange pludselig stået med en masse små røde prikker på halsen, og for satan det lort kan svie :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bld


    Hahaha, ja så længe man husker når man skifter hovedet på dem :P


    Bruger selv skraber, og har et par gange pludselig stået med en masse små røde prikker på halsen, og for satan det lort kan svie :P


    Uha ja, man skal for Guds skyld huske at skifte de hoveder... ellers er det ikke et kønt syn, med alle de røde prikker og jeg ved ikke hvad :$

  • Ja, du burde købe en Phillips!


    Oppe i toppen sidder der ofte 3 runde cirkler, og hvis der er hver har 3 ringe, altså 9 er det virkelig lækkert babering som gør jobbet som en skraber :) - Men så skal du ofre lidt mere desværre.


    Kunne finde denne, som ville være fint bud på en god shaver; http://www.wupti.com/Produkter…dning/Barbering/HQ732017_(Wupti1).html


    En ven bruger den samme, og han er vist rigtig tilfreds.



    Mvh



    EDIT: Link er defekt, men det er Phillips Shaver HQ7320, findes på siden som link går til.

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

    Rettet en gang, sidst af sENITY ().

  • Har både haft Braun og philips el barbermaskine. Bruger i dag Gillette fusion som gør arbejdet bedst.
    Men skal det være el så tag en philips med de 3 trditionelle skærehoveder. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Poco


    Uha ja, man skal for Guds skyld huske at skifte de hoveder... ellers er det ikke et kønt syn, med alle de røde prikker og jeg ved ikke hvad :$


    Det var da en dyr stil. Bruger selv Mach3 og hovederne er røvdyre. Efter brug bliver de vasket med en tandbørst og sæbevand, derefter får de 300 bar fra compressoren og er så som nye igen igen. Hvis man bruger dem én gang kan man da købe sig fattig i blade.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer
    Det var da en dyr stil. Bruger selv Mach3 og hovederne er røvdyre. Efter brug bliver de vasket med en tandbørst og sæbevand, derefter får de 300 bar fra compressoren og er så som nye igen igen. Hvis man bruger dem én gang kan man da købe sig fattig i blade.


    Der er en dansk opfinder der har lavet et produkt der hedder Razorpit. Jeg har lige fået en så jeg ved ikke om den virker efter hensigten, men den lover op til 150 barberinger med et blad. Det er lidt lettere end at stå med tandbørste, sæbevand og kompressor.


    Jeg har lige fået en i fødselsdagsgave så jeg ved ikke om den lover hvad den holder endnu, men hvis den nærmer sig det så kommer et blad til at holde omkring et års tid for mit vedkommende.


    Problemet med blade er at der kommer belægning fra hud/snavs/barberskum, og det er det der gør dem sløve.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har også hørt lidt om Razorpit, men kender desværre ikke nogen, der har prøvet det. Du er meget velkommen til lige at sende en PM, når du engang får testet produktet :D

  • Jeg anbefale os en Philips - Naturligvis :crazyeyes:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650


  • Okay, ville da være dejligt at få noget fritid igen :))


    Har lige læst lidt om det. Det lyder som en gudsbenådet opfindelse, og du må lige give lyd igen, når du har fundet ud af om den holder hvad den lover ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer


    Det var da en dyr stil. Bruger selv Mach3 og hovederne er røvdyre. Efter brug bliver de vasket med en tandbørst og sæbevand, derefter får de 300 bar fra compressoren og er så som nye igen igen. Hvis man bruger dem én gang kan man da købe sig fattig i blade.


    Ved ikke lige hvor det gik galt... Men ser ud til at der blev forstået at jeg skifter HVER gang? :crazyeyes: Det bliver sq for dyrt.. hehe


    Mente bare at når de begynder at blive lidt sløvere, så sker der ikke så meget ved at man kommer til at give dem et lille tryk imod huden. Hvorimod hvis man lige har skiftet, og det så lige smutter, så har man nogle rimelig træls mærker.

  • Jeg tog den først i brug for nogle få dage siden (har kun brugt den 1 gang indtil videre) sammen med et nyt barberblad. Samtidig barberer jeg mig kun hver 2-4 dag, alt efter hvor doven jeg er, så det varer noget tid inden jeg har "pålidelige" data. Men jeg skal nok oprette en tråd herinde med erfaringerne om 1 måned eller 2.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Lader til der er rimelig stor enighed om Phillips. Det bliver nok en af de der HQ-modeller i 600-700 prisklassen. Må lige i tænkeboksen. :crazyeyes:


    Update endelige posten hvis du køber en, overvejer nemlig at gøre det samme da jeg har mistet min skraber i en forsvundet kuffert (rejse til USA... tak for lort British Airways)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kan sagtens smide lidt feedback. :D


    Det bliver dog først midt i næste uge (vil jeg tro) da jeg bestilte fra en UK-forhandler. Jeg skal alligevel først bruge den pr. 3. august og så kunne jeg jo lige så godt udnytte den besparelse på ~100 kroner som den lave £-kurs gav mulighed for.