Grand Theft Auto-sektionen har en anden størrelse???

  • jeg synes ik den er større i min FF3.5 i Windows 7 x86 Build 7201 :roller:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Please sig det ikke kun er min pc der har røget for meget tjald :$


    tror ik det er tjald nok nærmere LSD ;)

  • Hvad opløsning kører i med? Kører selv med 1920x1200


    GTA-sektionen har det her markup:

    Code
    1. <center>
    2. <table id="table1" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" width="1215">
    3. </table>
    4. </center>


    De andre sektioner har noget andet:

    Code
    1. <center>
    2. <table id="table1" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" width="99%">
    3. </table>
    4. </center>
  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Hvad opløsning kører i med? Kører selv med 1920x1200


    GTA-sektionen har det her markup:

    Code
    1. <center>
    2. <table id="table1" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" width="1215">
    3. </table>
    4. </center>


    De andre sektioner har noget andet:

    Code
    1. <center>
    2. <table id="table1" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" width="99%">
    3. </table>
    4. </center>


    1680*1050 og det ser ikke anderledes ud her ved mig.


    Det er sikkert nok bare din pc der har røget en fed i løbet af natten :))

  • Ser også smallere ud hos mig og køre også i 1900x1200

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Phew.... :)) ikke kun mig så


    Også mig. Jeg kører i 1650x1050. Den bliver smallere ja :/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    1680*1050 og det ser ikke anderledes ud her ved mig.


    Det er sikkert nok bare din pc der har røget en fed i løbet af natten :))


    ja jeg køre os 1680x1050 men nu er det så ik lige det jeg ligger mest mørke til, men da jeg lige tog et kig synes jeg stadig ik jeg ka se forskel :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    ja jeg køre os 1680x1050 men nu er det så ik lige det jeg ligger mest mørke til, men da jeg lige tog et kig synes jeg stadig ik jeg ka se forskel :boxed:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Ingen problemer her


    Prøv at gå herind og se den nederste indstilling man har mulighed for at ændre:
    http://tweak.dk/forum/usercp.php?action=options_change


    Står den til variabel forumbredde?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Fast forum brede 1280 her


    nemlig 1280 :hb:


    men flot man kun ka vælge English i sprog når det hele er på dansk :roller: :pokey:

  • GTA sektionen er ikke anderledes end nogen af de andre dedikerede spil sektioner. Den bruger samme tamplate - det kan man end ikke lave om på.


    Med hensyn til sprog, så arbejdes der på et nyt forum hvor der bliver mulighed for at vælge forskellige sprog.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    GTA sektionen er ikke anderledes end nogen af de andre dedikerede spil sektioner. Den bruger samme tamplate - det kan man end ikke lave om på.


    Med hensyn til sprog, så arbejdes der på et nyt forum hvor der bliver mulighed for at vælge forskellige sprog.


    nice info Pinky :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    GTA sektionen er ikke anderledes end nogen af de andre dedikerede spil sektioner. Den bruger samme tamplate - det kan man end ikke lave om på.


    Med hensyn til sprog, så arbejdes der på et nyt forum hvor der bliver mulighed for at vælge forskellige sprog.


    Dvs. Brtlsn, dasjap og mig alle har røget den samme type dårlige urt? :roller: Jeg kan godt se det lyder lidt mærkeligt, når de kører efter en template.. Men alligevel, så er der noget der giver en fast bredde, hvor der ikke skal være det :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Dvs. Brtlsn, dasjap og mig alle har røget den samme type dårlige urt? :roller: Jeg kan godt se det lyder lidt mærkeligt, når de kører efter en template.. Men alligevel, så er der noget der giver en fast bredde, hvor der ikke skal være det :P


    Jeg kan virkelig ikke se det når jeg står under GTA forumet og kigger på trådene

  • Prøv at sæt den til variabel - lader til det kun er der fejlen er


    Forskellen ligger jo også i at GTA-sektionen af en eller anden grund har en statisk pixelværdi i bredden, hvor alle andre sider har 99%, når den er sat til variabel


  • det sker også hos mig :) så det er ikke kun dig

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2