Blizzard hader canadiere

  • Blizzard har startet en konkurrence hvor man kan vinde biletter til BlizzCon 2009. Men hvis du er fra Canada skal du besvare matematiske spørgsmål før du kan modtage din præmie, se selv reglerne her.


    [Blocked Image: http://clones-inc.com/upload/canada-hostility2.png]


    Tror du ikke på billedet, så se billedet i en større sammenhæng her http://clones-inc.com/upload/canada-hostility.png


    eller læs det selv på deres hjemmeside. http://www.blizzconsweepstakes.com/

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • are u kidding me.. fuck det er grineren det der.. :razz: :finger:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • kæft de er mærkeligt..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    har i så set dem fra danmark !!! :))
    http://www.dumblaws.com/laws/international/denmark


    Mange af dem som står her er jo en del af det danske samfund, pant/retursystemet sparer DK for en masse affald jo.


    Men den med det hvide fag uden foran bilen for at advare heste lyder lidt underlig for mig, det kan dog være en rest fra Danske Lov ellers kan jeg ikke se hvor den skulle komme fra hvis den virkelig er reel og så forstår jeg ikke den med at man ikke skal betale for mad på en Inn(kro) hvis det ikke er "full" det man får?.. :s

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Mange af dem som står her er jo en del af det danske samfund, pant/retursystemet sparer DK for en masse affald jo.


    Men den med det hvide fag uden foran bilen for at advare heste lyder lidt underlig for mig, det kan dog være en rest fra Danske Lov ellers kan jeg ikke se hvor den skulle komme fra hvis den virkelig er reel og så forstår jeg ikke den med at man ikke skal betale for mad på en Inn(kro) hvis det ikke er "full" det man får?.. :s


    Du læser det også forkert så - det skal betyde, at hvis du ikke mener du er mæt, når der ikke er mere mad tilbage, så behøver du ikke betale for maden..

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Mange af dem som står her er jo en del af det danske samfund, pant/retursystemet sparer DK for en masse affald jo.


    Men den med det hvide fag uden foran bilen for at advare heste lyder lidt underlig for mig, det kan dog være en rest fra Danske Lov ellers kan jeg ikke se hvor den skulle komme fra hvis den virkelig er reel og så forstår jeg ikke den med at man ikke skal betale for mad på en Inn(kro) hvis det ikke er "full" det man får?.. :s


    pant systemet sparer dog ikke DK for en masse penge, da det ikke kan betale sig at genbruge plastic... kun aluminium


    men er enig med den med flaget foran bilen er en rest af gammel dansk lov fra dengang (automo)biler ikke var helt så slmindelige, og er nok blevet glemt i det store lovhelvede der er kommet siden da. Så det kan sagtens være at den stadig gælder, men den bliver ikke vedholdt længere.


    men set på den lyse side, den med at man ikke skal betale på en kro medmindre man er mæt efter egen mening kan da bruges til noget (MUHAHAHA).... man kan jo altid æde en dessert andetsteds :D


    Desuden....
    En Kvinde kan afvises at stige på en bus, saafremt hun bærer en Hattenaal der er over 7 centimeter i længde.


    ... den gælder skam også endnu....

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200